Gode råd modtages.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2010

lib1982-vb

Kunne det måske være at hullet i sutten er for lille, så hun skal baruge for mange kræfter på at suge det ud? Vi brugte Avent flasker og sluttede med 3 huller... vi kunne ikke forstå de spiste så lidt (ca. 100 ml pr. måltid), og var sultne hele tiden, men da vi så skiftede sutter åd de mellem 2-300 ml.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Elverpigen-vb

Problemet er at hun slet ikke sutter på den, så det hun får er mere eller mindre kun det der drypper ud. Men ja, jeg har overvejet den med hullet :)

Anmeld

27. april 2010

4mor-vb

Mit råd til dig er at du skal købe en lidt dyrere flaske som hedder PIGEON Wide-neck - den har en sut som minder om moderens brystvorte og giver derfor det perfekte sut hos barnet. Dem brugte jeg selv til mine to mindste - da jeg ikke har ammet dem. Men jeg kan forestille mig at når du ellers ammer så kunne denne sutflaske være en løsning da den jo minder om brystvortens effekt ;) held og lyke

Anmeld

27. april 2010

Elverpigen-vb

Jeg havde lige tænkt at komme med en update. I går aftes opgav jeg projekt sutteflaske, Sigrid vendte bare flasken om, og lå og slikkede på bunden. Så jeg hældte det op i en kop, og det blev hurtigt drukket. :te: Så der er blevet en løsning, bare ikke den jeg havde håbet på.

Anmeld

27. april 2010

lib1982-vb

Hvorfor ikke håbet? Jeg tænkte 'FEDT' da jeg læste det, bare det virker og hun er glad og tilfreds:-D

Anmeld

27. april 2010

Signe1704-vb

Super dejligt at hun tog det af kop. Så ved du i hvert fald at det ikke er smagen hun ikke kan lide. Lib nu må jeg spørge dig. Der er tre børn på dit billede, men havde forstået at du 'kun' har tvillingedrenge??? Jeg er helt forvirret :blink:

Anmeld

27. april 2010

lib1982-vb

Signe1704 skrev:
Super dejligt at hun tog det af kop. Så ved du i hvert fald at det ikke er smagen hun ikke kan lide. Lib nu må jeg spørge dig. Der er tre børn på dit billede, men havde forstået at du 'kun' har tvillingedrenge??? Jeg er helt forvirret :blink:
Hvilke 3... jeg kan kun se 2 ;) ;) Ej, sorry, ja har 'kun' (havde sgu aldrig troet jeg skulle sige det ;) ) tvillinger, den sidste er min skønne nevø :laugh:

Anmeld

27. april 2010

Signe1704-vb

Du må ikke drille. Blev et kort øjeblik nervøs for at det var dig der sad i midten og som jeg lige havde kaldt et barn :laugh: :laugh: Det var godt så fik jeg det på det rene ;)

Anmeld

28. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Elverpigen skrev:
Så der er blevet en løsning, bare ikke den jeg havde håbet på.
Hvorfor ikke ??? Det er da skønt hun vil drikke det af en kop....kan ikke vente til min den mindste kan det :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.