Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Min datter på 14 mdr fik for ca 6 mdr siden et mærke i nakken, der lignede meget, meget tør hud. Vi tog til lægen og fik en meget mild hormoncreme. Det virkede fint og mærket forsvandt. Men, men, men... En uge efter vi stoppede med at buge det kom mærket igen, derudover fik hun lignende mærker ned af ryggen, på brystet og på maven.
Hun begyndte i sidste uge at klø i det i nakken og vi tog til lægen igen. Alle mærker har været smurt med diverse fede cremer, siden de kom, men de bliver egentlig bare værre og værre.
Lægen siger jeg bare skal have en stærkere hormoncreme, men nu snakker vi altså over halvdelen af hendes lillekrop der skal smøres ind så :'(. I mellemtiden er der også kommet noget på armene og det i nakken bevæger sig nærmest op i håret.
Så hvad gør jeg? Jeg er MEGET ked af at skulle smøre i hormoncreme. Hvorfor købe økologisk til den lille for at undgå alle de stoffer og så selv smører hende ind. Så indtil videre ligger recepten på bordet og jeg smører stadig med diverse cremer, med dårlig samvittighed. Lægen sagde direkte det ligeså godt kunne være allegi eller andet :@.
Jeg har selv haft allegi som barn så det ligger jo i gernerne, men han siger de ikke kan teste så små børn. Nogen der har gode erfaringer evt med alternative behandlere?
HAr ladet mig fortælle en kiropraktor måske kan hjælpe, men dem jeg har snakket med mente ikke de kunne gøre noget.
HJÆLP, jeg er i vildelse (?)
Anmeld