Tror egentlig, at det blot er kampsport. Ikke specifikt teakwondo, for der er diciplin på programmet.
Jeg tror det er lige meget hvad han går til, bare han får succesoplevelser ud af det. Oplevelser han er alene om, ikke dem hvor mor siger han er den bedste eller far ditto.
Er du sikker på, at de 'andre drenge siger og gør'? Har du prøvet at forhøre dig til begge sider? Tim havde en periode, hvor alle var imod ham, de sagde dit, gjorde dat. Lærerne var dumme, for de var ligeså.
Men da jeg gik 'til den anden side', var historien helt anderledes. Det var noget han så inde i hovedet, for så havde han 'noget' at komme hjem med. Det stod på nogle måneder og så forsvandt det.
Da jeg først fandt ud af, at det ikke altid var sandt, så blev jeg lidt modsat. og det forstod han. Det var ligesom nogle historier han opfandt, fordi han, ikke manglede gode oplevelser når han gjorde tingene rigtigt, men fordi han havde lyst til at få det fra rette vinkel. (Svært at sætte ord på, måske du forstår alligevel?) Det er jo ikke fordi vi ikke roste og nød hans kompetencer, men måske vi ikke gjorde nok ud af glæden, når den skulle være der *hmm*
Når der er en 'de andre siger' episode, som spørg ind til, hvem der sagde det, hvorfor vedkommende mon sagde det, startede du selv noget osv.
Anmeld