Hypospadi - misdannelse af tissemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

Maxmor-vb

Kender ikke noget til Hypospadi, men håber operationen forløber som den skal. Held og lykke med det :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Så er vi hjemme igen - vi kom allerede hjem i går.. De er begyndt på en ny type operation, så man allerede bliver sendt hjem dagen efter. Det havde jeg dog ikke fået noget at vide om, så jeg havde tøj og 'underholdning' med til ca. 10 dage :P Operationen gik godt - lidt længere end forventet (lidt over 2 timer). Men hold op det er grænseoverskridende, at være med inde, for at bedøve ham - føj føj føj!!! Det er selvfølgelig dejligt, at komme hjem så hurtigt, men synes også det er et stort ansvar, at få med hjem. Hans tissemand er forbundet (er på størrelse med en toiletrulle), og så har han et kateter i - synes det er svært at skifte ham (han skal ha' 2 bleer på). Han skal ha' 4 forskellige slags medicin, fordelt over døgnet - jeg skal holde øje med temperaturen, og tegn på infektion og blærebetændelse. Vi skal på Skejby igen på tirsdag for at få forbindingen af og kateteret ud - håber alt går som det skal - både nu og på Skejby...

Anmeld

21. maj 2010

lib1982-vb

Hvor er det bare dejligt at høre at det er vel overstået!! Krydser fingre for, at alt bare går efter bogen og at I får en skøn pinse!!

Anmeld

21. maj 2010

NikiFin-vb

Oh, jeg er så bange af operationer. Håber alt er OK til sidst. Tænkte at bruge denne tråd at spørge om nogle af jer har erfaring med... jeg ved ikke hvordan at forklare men ... tissemanden er næsten helt lukket af begge mine drenge. Jeg prøver at hive lidt når jeg vasker dem men de skriger og lader mig ikke gøre det. Skal man gøre noget ved det eller lade drengene løse problemet selv når de vokser nok :unsure:

Anmeld

21. maj 2010

Kirle-vb

M: supergodt at høre det gik som det skulle!!! :) Misdannelse af tissemanden var et af mine skrækscenarier men har intet oplevet endnu. Niki : hvis dine drenge skriger skal du sgu nok lade det være eller gå til lægen med det.

Anmeld

21. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

NikiFin skrev:
Oh, jeg er så bange af operationer. Håber alt er OK til sidst. Tænkte at bruge denne tråd at spørge om nogle af jer har erfaring med... jeg ved ikke hvordan at forklare men ... tissemanden er næsten helt lukket af begge mine drenge. Jeg prøver at hive lidt når jeg vasker dem men de skriger og lader mig ikke gøre det. Skal man gøre noget ved det eller lade drengene løse problemet selv når de vokser nok :unsure:
Du må absolut IKKE hive i det!!! Det du beskriver, lyder som forsnævret forhud. Du skal helt sikkert gå til din læge med drengene, og lade ham/hende vurdere det. Det går ikke væk af sig selv - eller udligner sig med tiden. Jo før de får noget gjort ved det, jo bedre - det er jo deres 'stolthed' - og jo ældre de bliver, inden der gøres noget des værre...

Anmeld

21. maj 2010

Soap-vb

Hvor godt at høre det er gået godt :) Sig mig Nikifin, er det noget du ikke har problemer med ? Kunne være dejligt med en positiv tråd eller bar enkelt indlæg fra din side af , jeg blir hel dårlig af at læse al den negativitet

Anmeld

21. maj 2010

syvsover-vb

Dejligt det gik godt. Jeg er sikker på at du klare at være hjemme til barvur, men det er jo altid sn sag for man er SÅ bange for at gøre noget forkert. kæmåe kram til jer alle

Anmeld

22. maj 2010

ma08-vb

Et forsinket 'velkommen hjem', og dejligt at høre det gik godt :)

Anmeld

23. maj 2010

lib1982-vb

Går det stadig fremad med ham??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.