Vores den lille, Loke, blev undersøgt for hypospadi et par gange mens vi var på neonatal - det endte dog med, at de egentlig bare fandt ud af, at han var så lille, at de ikke kunne finde ud af om der rent faktisk var hypospadi eller om 'den' bare var lille (han vejede 1380g. ved fødslen)..
MEN hver gang vi kom til at tale om det, forsikrede de os, at det var et lille indgreb og ikke noget større problem at 'fikse' det - og jeg troede på dem ;)
I slutningen af august, da Loke var 3 måneder blev han opereret for lyskebrok i fuld narkose i Odense - ved godt det ikke er helt det samme indgreb, så ved ikke om du kan bruge det, men stadig en tankevækkende oplevelse at få sine børn i narkose!
Jeg vil dog sige, at det faktisk ikke var så slemt som jeg havde forestillet mig - personalet på operationsgangen var super søde og fik mig til at slappe af. Og så gik det helt vildt hurtigt, fra vi havde 'afleveret' ham til jeg sad sammen med ham på opvågningen gik der 45 minutter!
Vil på det kraftigste anbefale dig ikke at være alene, imens han er i narkose - når man sidder selv, kan tankerne nemt løbe af med en og man forestiller sig de vildeste ting, der er det rigtig godt at have en der liiige kan holde en nede på jorden, eller bare aflede dine tanker lidt!
Og sidst, men bestemt ikke mindst, sørg for at få det hele talt igennem med det personale, som skal have med ham at gøre, så du er HELT sikker på hvad der skal ske med din lille dreng, mens du ikke er der!!
Anmeld