Jeg har tænkt mig at få formindsket mine skamlæber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2008

Pia.

Villa skriver:

>>>synes jeg kunne være rigtig pænt<<<

*LOL*

Hvor mange studere lige skamlæber?

Kan slet ikke forestille mig nogen sidde med et spejl, for at se hvordan de så lige ser ud i dag +o(

Eller den bedre halvdel stå med et camera og tage en hel foto serie af ens nedre læber *G*

Eller sætte sig nøgen med spredte ben ind i en glasmontre midt på strøget, så alle forbi passerende kan se dem. Så kunne man tage en før og efter operationen, og se om de så ser 10 år yngre ud ;)

:))

GRINER HØJLYDT.... Hold op du kom med mange gode idéer der Villa.... *GG* - den med 10 år yngre det kunne ellers være sjovt... især når folk skulle gætte "deres" alder... :)):)):))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2008

Villa

*G* ja, tvivler nu lidt på at det er noget man kan gætte alder ud fra :P Jeg har godt nok hørt om meget man kan ændre på ved sig selv, men ligefrem skambamserne(?) Jeg synes nu godt at de kan være lidt i vejen til tider. Specielt hvis man godt kan lide at få den her og nu, lige på og hårdt. Og så ham med gummi på. Så gør det altså avs, hvis den ene bamse ligger bliver klemt med ind :( Men der er vel alt for mange nervebaner i dem, og så har de jo en funktion. i og med de svulmer op når man blir' tændt, for at gi' en form for lettere passage. Eller hvordan det nu lige er det er *G* Næhhh nej, dem turde jeg simpelthen ikke at få pillet ved. Så hellere sige øv og av, når det nu er at den ene smutter med op i farten. Det sker jo heldigvis ikke så tit :P Villa

Anmeld

3. april 2008

MUTT3

[citat][f][småt]Villa skriver:[/småt][/f] *G* ja, tvivler nu lidt på at det er noget man kan gætte alder ud fra :P Jeg har godt nok hørt om meget man kan ændre på ved sig selv, men ligefrem skambamserne(?) Jeg synes nu godt at de kan være lidt i vejen til tider. Specielt hvis man godt kan lide at få den her og nu, lige på og hårdt. Og så ham med gummi på. Så gør det altså avs, hvis den ene bamse ligger bliver klemt med ind :( Men der er vel alt for mange nervebaner i dem, og så har de jo en funktion. i og med de svulmer op når man blir' tændt, for at gi' en form for lettere passage. Eller hvordan det nu lige er det er *G* Næhhh nej, dem turde jeg simpelthen ikke at få pillet ved. Så hellere sige øv og av, når det nu er at den ene smutter med op i farten. Det sker jo heldigvis ikke så tit :P Villa [/citat] Min niece har faktisk fået hendes skamlæber reduseret, så det kan man godt. Hun fik det gjort fordi de var ALT for store, hun kunne ikke cykle uden de kom i klemme ikke sætte sig på en stol uden de generede ol gener, så hun fik dem reduseret på det offentliges regning.

Anmeld

3. april 2008

Villa

[citat][f][småt]MUTT3 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Villa skriver:[/småt][/f] *G* ja, tvivler nu lidt på at det er noget man kan gætte alder ud fra :P Jeg har godt nok hørt om meget man kan ændre på ved sig selv, men ligefrem skambamserne(?) Jeg synes nu godt at de kan være lidt i vejen til tider. Specielt hvis man godt kan lide at få den her og nu, lige på og hårdt. Og så ham med gummi på. Så gør det altså avs, hvis den ene bamse ligger bliver klemt med ind :( Men der er vel alt for mange nervebaner i dem, og så har de jo en funktion. i og med de svulmer op når man blir' tændt, for at gi' en form for lettere passage. Eller hvordan det nu lige er det er *G* Næhhh nej, dem turde jeg simpelthen ikke at få pillet ved. Så hellere sige øv og av, når det nu er at den ene smutter med op i farten. Det sker jo heldigvis ikke så tit :P Villa [/citat] Min niece har faktisk fået hendes skamlæber reduseret, så det kan man godt. Hun fik det gjort fordi de var ALT for store, hun kunne ikke cykle uden de kom i klemme ikke sætte sig på en stol uden de generede ol gener, så hun fik dem reduseret på det offentliges regning.[/citat] Ok. Lyder da cool nok så :) Men har det så påvirket "sanserne" ? Hvis man da kan formulere det sårn :P *G* Villa

Anmeld

3. april 2008

Pia.

[citat][f][småt]Villa skriver:[/småt][/f] *G* ja, tvivler nu lidt på at det er noget man kan gætte alder ud fra :P Jeg har godt nok hørt om meget man kan ændre på ved sig selv, men ligefrem skambamserne(?) Jeg synes nu godt at de kan være lidt i vejen til tider. Specielt hvis man godt kan lide at få den her og nu, lige på og hårdt. Og så ham med gummi på. Så gør det altså avs, hvis den ene bamse ligger bliver klemt med ind :( Men der er vel alt for mange nervebaner i dem, og så har de jo en funktion. i og med de svulmer op når man blir' tændt, for at gi' en form for lettere passage. Eller hvordan det nu lige er det er *G* Næhhh nej, dem turde jeg simpelthen ikke at få pillet ved. Så hellere sige øv og av, når det nu er at den ene smutter med op i farten. Det sker jo heldigvis ikke så tit :P Villa [/citat] HOLD DA KÆFT hvor er du herlig .... Sidder her og griner højt - min mand tror jeg er tosset... SKAMBAMSERNE *GGGGG*:P:)):P:)):P:)):P:)) og så måden du lige fik forklaret mig hvordan de kunne komme i klemme - der har vi vist alle været...;) Ja her hedder de skam-basser ;).... Hold da op et emne vi ellers er kommet ind på - det er også hende Tina's skyld ;)

Anmeld

4. april 2008

Doktor Doolittle

Hvor er I GRINEREN tøser, I skal bare have et stikord og så kører den derudaf ;)

Jeg undersøger da mine mumlepuder tit og ofte ;)

Man kan sagtens få dem formindsket, der er efterhånden en pænt stor industri for netop dét i USA. De er følsomme ja men kan sagtens formindskes uden problemer, hvilket jo er meget praktisk hvis man ligefrem skal til at flette dem før man kan stige op på en cykel :P

Knus fra Tina (H)

Anmeld

4. april 2008

Pia.

Ja "kært barn" har mange navne *GG* - for pokker altså....

Mumlepuder... - nu stopper I altså...;):)):)):));)

Anmeld

4. april 2008

SaNiNa

det er noget af en debat i har gang i herinde... og nogle sjove navne hehe

Her har de ingen navne... men kunne være der skal opfindes et til de små... ;)

Sanne - kaptjan for en dag, men springer over når vi skal lægge til kan heller ikke hive sejlet op (møg tungt)

Anmeld

4. april 2008

MUTT3

[citat][f][småt]Villa skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]MUTT3 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Villa skriver:[/småt][/f] *G* ja, tvivler nu lidt på at det er noget man kan gætte alder ud fra :P Jeg har godt nok hørt om meget man kan ændre på ved sig selv, men ligefrem skambamserne(?) Jeg synes nu godt at de kan være lidt i vejen til tider. Specielt hvis man godt kan lide at få den her og nu, lige på og hårdt. Og så ham med gummi på. Så gør det altså avs, hvis den ene bamse ligger bliver klemt med ind :( Men der er vel alt for mange nervebaner i dem, og så har de jo en funktion. i og med de svulmer op når man blir' tændt, for at gi' en form for lettere passage. Eller hvordan det nu lige er det er *G* Næhhh nej, dem turde jeg simpelthen ikke at få pillet ved. Så hellere sige øv og av, når det nu er at den ene smutter med op i farten. Det sker jo heldigvis ikke så tit :P Villa [/citat] Min niece har faktisk fået hendes skamlæber reduseret, så det kan man godt. Hun fik det gjort fordi de var ALT for store, hun kunne ikke cykle uden de kom i klemme ikke sætte sig på en stol uden de generede ol gener, så hun fik dem reduseret på det offentliges regning.[/citat] Ok. Lyder da cool nok så :) Men har det så påvirket "sanserne" ? Hvis man da kan formulere det sårn :P *G* Villa[/citat] Nej hun kan ikke mærke nogen forskæld ud over at de altså ikke genere hende mere. Den ene af mine blev under min 2. fødsel rygget af helt nede ved "indgangen", og jeg kan altså heller ikke mærke nogen forskæld.

Anmeld

4. april 2008

camillawp1982

Hej :)

Kender I ikke den (enormt dårlige) vits med damen der vil have dem operet mindre? Så kan hun ikke rigtig forstå hvad lægen laver, så hun spørger og lægen svarer: "Jeg er ved at skære et hul, så kan du knappe dem!"

MVH Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.