[citat][f][småt]Villa skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]MUTT3 skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Villa skriver:[/småt][/f]
*G* ja, tvivler nu lidt på at det er noget man kan gætte alder ud fra :P
Jeg har godt nok hørt om meget man kan ændre på ved sig selv, men ligefrem skambamserne(?)
Jeg synes nu godt at de kan være lidt i vejen til tider. Specielt hvis man godt kan lide at få den her og nu, lige på og hårdt. Og så ham med gummi på. Så gør det altså avs, hvis den ene bamse ligger bliver klemt med ind :(
Men der er vel alt for mange nervebaner i dem, og så har de jo en funktion. i og med de svulmer op når man blir' tændt, for at gi' en form for lettere passage. Eller hvordan det nu lige er det er *G* Næhhh nej, dem turde jeg simpelthen ikke at få pillet ved. Så hellere sige øv og av, når det nu er at den ene smutter med op i farten. Det sker jo heldigvis ikke så tit :P
Villa [/citat]
Min niece har faktisk fået hendes skamlæber reduseret, så det kan man godt.
Hun fik det gjort fordi de var ALT for store, hun kunne ikke cykle uden de kom i klemme ikke sætte sig på en stol uden de generede ol gener, så hun fik dem reduseret på det offentliges regning.[/citat]
Ok. Lyder da cool nok så :) Men har det så påvirket "sanserne" ? Hvis man da kan formulere det sårn :P *G*
Villa[/citat]
Nej hun kan ikke mærke nogen forskæld ud over at de altså ikke genere hende mere.
Den ene af mine blev under min 2. fødsel rygget af helt nede ved "indgangen", og jeg kan altså heller ikke mærke nogen forskæld.
Anmeld