Jeg har tænkt mig at få formindsket mine skamlæber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.627 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. april 2008

Doktor Doolittle

Det synes jeg kunne være rigtig pænt. Jeg skal bare lige have sparet sammen først. Så tager jeg til Sydafrika, dér er det billigt og så får jeg en ferie ud af det samtidig :D
Knus fra Tina der glæder sig :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2008

Balderson

Hej

Super ide :D

Skriv lige hvordan det er gået når du kommer hjem :P

Mvh

Anmeld

1. april 2008

Pia.

Tina Holst Larsen skriver:

Det synes jeg kunne være rigtig pænt. Jeg skal bare lige have sparet sammen først. Så tager jeg til Sydafrika, dér er det billigt og så får jeg en ferie ud af det samtidig :D

:D:)):P:D:)):P - Pia klapper sig på lårene af grin... glæder mig til at høre om din ferie og om alt forløb som det skulle....

Tina, Tina, Tina... Du er simpelthen for herlig...

Anmeld

1. april 2008

Camilla Monsson

Det er sgu da fed humor det der....

Anmeld

1. april 2008

Tullebobs

Jeg vil med... Mon ikke fedtsugning af overarme kan fås til billige penge? Lad os få en tur ud af det:))

Anmeld

1. april 2008

SaNiNa

Tina Holst Larsen skriver:

hehe hvor er du bare i et særdels godt humør idag... dejligt med lidt pift i hverdagen...

Anmeld

1. april 2008

MorCamilla

Fantasien fejler ikke noget her d 1 april hva`.... :P:D

Anmeld

3. april 2008

Doktor Doolittle

MorCamilla skriver:

Fantasien fejler ikke noget her d 1 april hva`.... :P:D

Fantasien her fejler aldrig noget søde, det er bare kun 1. april jeg i den grad kan tillade mig at give den gas, men for min skyld kunne jeg gøre det meget oftere end det :P
Knus Tina

Anmeld

3. april 2008

Pia.

Det kommer vist ikke bag på nogen Tina - du er vores alle sammens lille spagsmager her inde... *GG* du skal være sådan...;)

(H)

Anmeld

3. april 2008

Villa

>>>synes jeg kunne være rigtig pænt<<<

*LOL*

Hvor mange studere lige skamlæber?

Kan slet ikke forestille mig nogen sidde med et spejl, for at se hvordan de så lige ser ud i dag +o(

Eller den bedre halvdel stå med et camera og tage en hel foto serie af ens nedre læber *G*

Eller sætte sig nøgen med spredte ben ind i en glasmontre midt på strøget, så alle forbi passerende kan se dem. Så kunne man tage en før og efter operationen, og se om de så ser 10 år yngre ud ;)

:))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.