Bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Signe1704-vb

Johannamor skrev:
Jeg har to børn: En dreng, der har tisset gennem alle typer bleer
Det er altså underligt med de drenge. Ved ikke hvad de gør. Vores tisser altid igennem i siden eller på ryggen. Vi sørger altid for at tissemanden ligger ned. Det er sgu underligt :laugh: Til ham kan det ene mærke også være godt nogle måneder og så lige pludselig dur de bare ikke mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

151009-vb

KH Bibi skrev:
Det er noget jysk, Signe.
og fynsk, tak! hehe... Du må ikke glemme den skønne klat i midten af det hele ;)

Anmeld

16. marts 2010

Signe1704-vb

151009 skrev:
og fynsk, tak! hehe... Du må ikke glemme den skønne klat i midten af det hele ;)
Det har jeg heller ikke gjort. Fyn bliver foræret til Tyskerne :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

16. marts 2010

Elverpigen-vb

Jeg har indtil nu brugt dem fra Aldi, og været godt tilfreds med dem. Men på det sidste har Sigrid tit tisset igennem dem om natten. Så jeg må prøve nogen andre til nat brug. Det er noget øv agtigt at tage Sigrid op af sengen og mærke at hun er våd bag på, rent tøj og sengetøj :angry:

Anmeld

16. marts 2010

Signe1704-vb

Elverpigen skrev:
Jeg har indtil nu brugt dem fra Aldi, og været godt tilfreds med dem. Men på det sidste har Sigrid tit tisset igennem dem om natten. Så jeg må prøve nogen andre til nat brug. Det er noget øv agtigt at tage Sigrid op af sengen og mærke at hun er våd bag på, rent tøj og sengetøj :angry:
Specielt hvis de vågner en ekstra gang fordi de har tisset igennem ;)

Anmeld

16. marts 2010

Elverpigen-vb

Signe1704 skrev:
Elverpigen skrev:
Specielt hvis de vågner en ekstra gang fordi de har tisset igennem ;)
Det har jeg heldigvis ikke oplevet :)

Anmeld

16. marts 2010

151009-vb

Signe1704 skrev:
151009 skrev:
Det har jeg heller ikke gjort. Fyn bliver foræret til Tyskerne :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Ha ha... Nej nej jyderne går til tyskland og sjælland går til Sverige. Fyn forbliver dansk! Det er det eneste rigtige ;) Men det var nu også mest henvendt til Bibi ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.