Bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.054 visninger
26 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

GSS-vb

Hejsa. Håber der er et par flergangsmødre der kan hjælpe mig. Jeg prøver at læse så meget jeg kan med hvad der er godt og ikke godt - men man kan næppe læse sig til erfaring :o) Hvilke bleer skal man købe? De dyre? De billige? Eller dem midt imellem? Hvad med baby-pleje artikler - noget bedre end andet eller er det smag og behag? Spændende ny verden der åbner sig - og man vil vel gerne gøre det meget bedre end bare godt - vil man ikke? Mange hilsener Gitte 070710

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Signe1704-vb

Dem fra Aldi og dem fra Lidl er rigtig gode. Ellers er jeg mest til Libero. Jeg har prøvet lidt af hvert da vores søn tisser meget igennem og der har libero altså været bedst i perioder. Til de store har jeg brugt de to billige mærker fra Aldi og Lidl og de har været gode til dem.

Anmeld

10. marts 2010

lib1982-vb

Vi havde Libero til drengene i starten, fordi vi var indlagt og det var dem der var på sygehuset - dog uden den store succes, synes de nemt tisser igennem! Efter vi kom hjem har vi brugt Aldis, de har været super gode til os! Mht. baby-produkter, har vi aldrig brugt noget overhovedet. Den store har dog fået lidt tør hud, så vi er blevet opfordret fra sundhedsplejersken til at bruge olie i badevandet og smøre med en god fed creme. Vi har fået rigtig meget i gaver, så vi har brugt det vi har haft, hovedsageligt fra Änglemark (er det ikke det Coops mærke hedder) og 'Derma'. Har os fået i diverse 'babypakker' fra Babysam, Libero osv. God fornøjelse/held & lykke med at finde rundt i den nye verden ;)

Anmeld

10. marts 2010

Fuzzbox-vb

Du bliver nødt til at tage det på gefühl... Nogle børn kan ikke tåle de billige, og andre skal helt hen i specialafdelingen :) Hverken Lea eller Ole kan tåle Libero, dem fra Liddl eller dem fra Rema, så vi bruger dem fra Aldi, som de kan tåle... Er vi i et område, hvor der ingen Aldi er, så kan vi godt bruge Pampers! Af plejeprodukter, bruger jeg det fra Matas eller Änglamarkprodukterne :)

Anmeld

10. marts 2010

Soap-vb

Jeg vil anbefale dig at få fat i nogle prøve pakker i forskellige mærker og prøve hvilke der sidder bedst og suger bedst netop til dit barn :) Jeg syns ikke man kan stille det op dyre vs billige da det kommer helt an på formen af ens barns understel hvad som sidder bedst :) Til min ældste sad kvivky´s daværende mærke Mio rigtig godt Til min mellemste var pampers god i starten og så skiftede vi til Libero up and go senere hen Til min yngste har det været Libero hele tiden Pøj pøj med projekt ble prøvning ;)

Anmeld

10. marts 2010

Spunk-vb

Jeg er godt nok ikke flergangs-mor, men må da lige give mit besyv med :) . For mig er det vigtigt at bruge svanemærkede produkter og også helst noget der ikke er for dyrt. Vi har de sidste tre måneder brugt Faktas bleer Pusletid, og har været ganske tilfredse. Hun har ikke tisset igennem en eneste gang. Der har været et par andre 'uheld', når der virkelig har været tryk på, men tror jeg kan ske med alle bleer. Til bad og massage bruger jeg almindelig madolie. Har købt/fået en smule sæbe, zinksalve og creme fra Derma, Ânglamark og Neutral, men har kun brugt dem en håndfuld gange. Har for øvrigt også hørt, at Netto skulle have nogle der hedder BabyCare som er mærket med Astma-Allergiforbundets mærke, men de findes ikke i min Netto....

Anmeld

10. marts 2010

Bellis-vb

Jeg bruger stofbleer til lillebror, og de er bare SÅ skønne og lækre, slet ikke som i gamle dage :) Og til de andre, har jeg altid brugt aldis eller libero.

Anmeld

10. marts 2010

Heidi Nielsen-vb

Jeg bruger pampers til begge mine drenge. Vi har prøvet alle slags bleer på markedet tror jeg.....nogle passede slet ikke til numserne, andre tissede de igennem på ingen tid og andre igen kan de ikke tåle. Pampers er de eneste bleer vi har haft succes med..... Jeg bruger pleje produkter fra matas......

Anmeld

10. marts 2010

151009-vb

Jeg bruger Libero. Har bummelumkort til Kiwi, så de bliver jo en del billigere end hvis du skal købe dem andre steder. og er fint tilfreds med dem. Har så heller ikke prøvet andet. Min veninde fortalte mig faktisk at det ofte er sådan at Pampers sidder bedst på drenge og Libero sidder bedst på piger... Men som de andre skriver, så er det jo bare at prøve sig frem :) Held og lykke med det hele.

Anmeld

11. marts 2010

Signe1704-vb

151009 skrev:
Jeg bruger Libero. Har bummelumkort til Kiwi, så de bliver jo en del billigere end hvis du skal købe dem andre steder. og er fint tilfreds med dem. Har så heller ikke prøvet andet. Min veninde fortalte mig faktisk at det ofte er sådan at Pampers sidder bedst på drenge og Libero sidder bedst på piger... Men som de andre skriver, så er det jo bare at prøve sig frem :) Held og lykke med det hele.
Hvad er bummelumkort og hvad er Kiwi ( jeg kender godt frugten, men jeg går ikke ud fra at det er den du mener :laugh: ) Jeg får selv bleer fra Sverige hvor min søster bor. Når hun handler for 300 kr kan hun købe en pakke libero for 100 svenske ~ 70 dkr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.