Hvem passer jeres syge børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Det gør vi selv.. min familie bor på sjælland, og jeg er bosat i frederikshavn.. bedste forældre har v,i men de er ikke interreseret i at passe børnene og de arbejder jo også.. Det er hårdt til tider,men vi ska klare den.. Har søgt gennem aviser og internet sider om reservebedster.. Men intet held.. Du må sige til hvis du får brug for en hånd. Er på barsel (med verdens nemmeste baby) og bor selv i Frederikshavn. I tlfælde af at Alma skulle blive syg, når jeg er startet på arbejde (Sept), har vi 2 bedsteforældre i byen. For jeg kan ikke lige tage fri (har ikke haft en sygedag - på nær min graviditet) og min mand har ret til 1 barnets sygedag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Mor-3-vb

dittelouisea@hotmail.com skrev:
Det gør vi selv.. min familie bor på sjælland, og jeg er bosat i frederikshavn.. bedste forældre har v,i men de er ikke interreseret i at passe børnene og de arbejder jo også.. Det er hårdt til tider,men vi ska klare den.. Har søgt gennem aviser og internet sider om reservebedster.. Men intet held.. Du må sige til hvis du får brug for en hånd. Er på barsel (med verdens nemmeste baby) og bor selv i Frederikshavn. I tlfælde af at Alma skulle blive syg, når jeg er startet på arbejde (Sept), har vi 2 bedsteforældre i byen. For jeg kan ikke lige tage fri (har ikke haft en sygedag - på nær min graviditet) og min mand har ret til 1 barnets sygedag.
Det var rigtig pænt af dig :) Ja det er ikke nemt. Har tvillinger 2 år,De har astmatisk bronkitis.. Så de får nogle slemme omgange, til tider..heldigvis er den store på 4 år sjældent syg.7-9-13 :cheer: Men håber at der kommer styr, på deres sygedage, når de har fået ordnet ørene :cheer: Hvor i frederikshavn er du bosat?

Anmeld

8. marts 2010

Bellis-vb

Det gør jeg :) Altså, nu har jeg jo været rimeligt meget på barsel, de sidste 7 år :laugh: Men ellers arbejder jeg kun hver anden uge, og hvis der er sygdom, i min arbejdsuge - så kan de store godt være hjemme alligevel - så inatlere jeg dem i stue, med drikke og mad - og så sover jeg i soveværelset - så kan de komme hvis der er noget. Hvis det er galt, tager manden en dag, hvis den er hel gal - så kommer de ind til farmor og farfar, ellers hvis det er de små, de er syge. Men nu er vores børn, aldrig syge - sammenlagt, har alle de 4 store, haft 5-6 sygedage fra institution. Men idag, ja der var den store syg - og den mellemste blev ringet hjem - så nu må vi se, om de 3 små (og forældrene) går fri.

Anmeld

11. marts 2010

Katrine-vb

det deler vi mellem os og min far ( der heldigvis er hjemme på efterløn) som elsker at hygge med hende og alligevel er vant til at hente hende hver fredag - hvor vuggestuen lukker tidligt (15.30) og vi jo ikke får tidligere fri (jeg har fri kl 16) min datter er næsten gleadere for at skulle til sin morfar end at blive hjemme ( hun bliver nok også mere forkælet der) medmindre hun er meget syg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.