Tynen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. september 2009

Tut

Me love you long time, men jeg er sgu skuffet over at se dig online NU...

Du skulle jo ligge og føde nu for søren da

Er dr slet ikke sket mere i "projekt lillebrors vej til verden"?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

Tynen

Ihh.. Me love you 2..

Men som det ser ud lige pt. er der intet under opsejling..
Dog troede jeg at jeg var noget nær dødens rand i nat med nasty plukveer/småveer med 10 min. mellemrum præcis, men det må være gået i sig selv for i søvn faldt jeg da til sidst

Nu har jeg lige støvsuget hele hytten og kan begynde at mærke en smule murren igen, så nu må vi se om der sker mere i løbet af de næste par timer
(Synes sgu jeg har sagt det flere hundrede gange nu   )

Anmeld

4. september 2009

Tut

Tynen skriver:

Ihh.. Me love you 2..

Men som det ser ud lige pt. er der intet under opsejling..
Dog troede jeg at jeg var noget nær dødens rand i nat med nasty plukveer/småveer med 10 min. mellemrum præcis, men det må være gået i sig selv for i søvn faldt jeg da til sidst

Nu har jeg lige støvsuget hele hytten og kan begynde at mærke en smule murren igen, så nu må vi se om der sker mere i løbet af de næste par timer
(Synes sgu jeg har sagt det flere hundrede gange nu   )

Åh det håber jeg for dig.

Det er heller ikke sjovt at gå rundt i uvished, og hele tiden tænke "uh, er det mon nu" og "var det mon en ve"

Og det hjælper jo heller ikke på tålmodigheden med det "pres" vi ligger herinde

Jeg

Anmeld

4. september 2009

Muffinmus

he he, husk nu at samle energi ind også...det gør man bedst ved at æde chokolade og drikke RIGTIG cola...så abre kom i gang, måske en pose chips også til at få saltniveauet op også....det hører sig jo til når man skal ligge og føde snart.
Husk nu at første gang gik min fødsel i gang efter jeg hadve rå ædt af slikskabet og drukket MASSER af cola

Anmeld

4. september 2009

Tynen

Trust me - Stig er sendt ud af huset med beskeden om ikke at vende tilbage før han har den ondeste McFeast-menu med hjem og en KÆMPE cola!!

Har lige haft 2 plukveer med bid i på et kvarter, så håber fanden-galeme at det starter igen nu

Det med presset herinde er sgu bare hyggeligt.. Jeg ligger jo bare og feder den as always

Anmeld

4. september 2009

linemus

Så krydser jeg igen for, at der kommer gang i sagerne, men også at du liiige når at ordne den mcfeast menu, for det lyder satme lækkert  

Anmeld

4. september 2009

Muffinmus

giv den gaaaaas for satan tøs

Anmeld

4. september 2009

Mary

Det er jo slet ikke til at holde ud til at gå og vente på du føder, kvindemenneske! Sjældent har jeg været på Baby så ofte på een dag

Anmeld

4. september 2009

bette

hehe tag da en gymnastik time i sengen med stig.. så skal du se løjer.. hehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.