veloverstået biopsi..... eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2009

Rikke Houmøller Thaarup

ja, fra imorgen er det Jesper der overtager efter 2. tur....
Jeg tror også at de overnatter, men jeg ved det ikke. Jeg syntes at det er nemmere at blive her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

Fines mor

Hvor er det bare træls for jer, at i skal kæmpe med vores system på den måde. Men det er desværre først når man bliver rigtig syg, at man finder ud af hvor galt det står til med vores såkaldte velfærd!!!
I Tyrkiet var der en pige som faldt indenfor 10 min, efter de var ankommet. Hun gled på kanten til poolen, og kom ind på det lokale sygehus i Alanya.
Her fandt de nogle benbrud, som stammede fra en gammel skade i DK - som ikke var opdaget herhjemme!!!
For at være ærlig, så går jeg ind for en forsikring af privat karakter, så jeg kan komme på sygehuset og få en fair behandling, istedet for at blive kastet rundt i systemet som i gør.
Hvis det får varig men på Katrine, så syntes jeg helt bestemet også i skal søge erstatning imod vores sundhedsvæsen.

Håber det bedste for jer - knus

Anmeld

5. september 2009

Marie;-)

Puha det lyder hårdt!! Håber du kan skrive en positiv slutning meget snart!

Tanker herfra...

Anmeld

5. september 2009

tumle81

Hej Rikke

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne, det er simpelthen pinligt at vi i vores velfærds Danmark ikke kan få en ordentlig og kompetent behandling på de offentlige sygehuse!!

Jeg håber virkelig at der kommer noget positivt ud af hele jeres oplevelse med det danske sundhedsvæsen, og at I som forældre bliver informeret ordentligt. Må også håbe at din kollega evt kan lure lidt fra SSI...

Knus og tanker fra Kathrina

Anmeld

6. september 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Så er jeg kommet hjem efter nogle lange dage på hospitalet.. Endelig vagtskifte! Min ex har overtaget idag.
Ville allerhelst være hos Katrine og særligt i morgen, da ortopædkirugen går stuegang og måske kan give os svar på nogle af  de prøver der er sendt afsted... 
Men imorgen skal jeg på arbejde...
Kan man tillade sig at melde sig syg.?? Er helt kvæstet og har enorm kort lunte..

Da vi kom ud på hospitalet igår omkring kl. 20, så sidder nabo-patientens far og ser fodbold. Barnet sover, men hendes søster på 11 år keder sig.
Jeg sætter mig på senge sammen med Katrine for at spille kort og straks er storesøsteren over os og med i spillet fra sidelinien. Hun er meget sød, men hold op hvor er det frustrerende ikke at have noget privatliv.... Hun fortalte os at hun nok skulle sove sammen med far hos søster. Jeg begyndte langsomt at koge indvendig.. Kort tid efter gik de ud og spurgte sygeplejeskerne OG FIK LOV...!! Her måtte jeg altså gå ud af stuen. Jeg var ved at eksplodere. Da jeg var faldet lidt ned tog jeg fat i en sygeplejeske og hørte om det kunne være rigtig at stuen skulle være en hovedbanegård om dagen fra 10 morgen til 22.30 om aftenen og NU OGSÅ OM NATTEN...  Nej, det kunne hun godt se... 
Så måtte de jo trave den tunge vej ind og fortælle far og datter at storesøster ikke kunne sove der alligevel.... Her i morges startede det så forfra kl. 10.30. Først kom mor og mormor, så kom moster og onkel gange 2.. og så kom lige 2 veninder plus mor fra børnehaven... Heldigvis var vi igang med at pakke sammen for at kunne komme hjem efter 2. gang penicillin.. Og det kunne bare ikke gå stærkt nok! 

Glæææder mig til at sove i min egen seng i nat ved siden af min mand.. 

Nu håber jeg bare at Katrine kan blive sat over på medicin hun kun skal have en gang daglig eller piller imorgen... Og evt. får sin venflon ud for den gør ondt. Og ikke mindst håber jeg at de har et positiv svar på prøverne. 

Jeg tuder indvendig af træthed, frustration og alt muligt andet.. Men orker ikke at tude..... Katrine tuder jo ikke.

Anmeld

7. september 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Jesper er jo som sagt ude på hospitalet med Katrine og har været det siden i går aftes. De sidste par dage har Katrine haft ondt når de har givet hende medicin igennem hendes venflon (plastiknål med slange som ligger fast i hånden). Her til morgen kunne de ikke få passage i slangen og det gjorde mere ondt end før, så de valgte at pille den ud....
Katrine skulle jo have haft medicin i morges igennem venflonén, men da de opgav og skulle have lagt en ny i den anden hånd og ikke kunne finde en læge, så har hun ikke fået sin penicillin kl. 12....
Ortopædkirugen kom og tilså Katrine og sagde at de ikke har fundet nogle bakterier endnu... Så indtil videre er vi stadig på bar bund og ved ikke mere end vi gjorde for 6 måneder siden.... men vi krydser stadig fingre.

Bare én lille bakterie må gerne vise sig....
En børneremse på Katrines stue kunne lyde sådan her "...Lille bakterie kom nu frem ellers kommer vi aldrig hjem"

Anmeld

7. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg ved fanmer ikke rigtig hvad du skal gøre sødeste... jeg tror simpelthen jeg ville søge orlov fra arbejde. Jeg tror der er en eller anden paragraf, der gør at du kan få tabt arbejdsfortjeneste for at være på orlov. Jeg forstår godt at du er ved at tude hele tiden, du har jo også resten af din familie at tænke på...

Også bare så mærkeligt at de ikke kan finde noget!!!!..

KRAM...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.