Hård arbejdsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

kongster-vb

Jeg har lige været med knægten i børnehave hele dagen. Det er en udflytter børnehave, så det er alt eller intet (med mindre man selv kører derop i bil). Så vi kørte med bussen kl 8.30 og var hjemme kl. 16.00. Og hold da op hvor er jeg træt!! Det var en herlig dag. Der var ikke en masse skrigen og råben eller mange børn på lidt plads, så det er ikke fordi jeg er træt i hovedet. De har jo plads nok derude på landet. Men en hel dag som mest foregik udenfor i sneen, en lang travetur til nærliggende skov, fangeleg på legepladsen osv... Er MEGET mere træt end efter en normal arbejdsdag. Jeg har selvfølgelig været deroppe før, men overraskes hver gang over at jeg sidder og småsover i bussen på vej hjem. Og kan pludselig godt forstå hvorfor knægten er helt brugt når han kommer hjem :-) Har I været i jeres børn institutioner en hel dag (altså siden indkøringsperioden)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

mariamiss6-vb

Ikke nødvendigt. Jeg arbejder i en vuggestue som deler hus med en skovbørnehave ;) (ja altså en integreret skov/idræts-integreret institution)

Anmeld

15. februar 2010

Maxmor-vb

Mon ikke det er alt den friske luft, der gjorde dig træt :laugh: . Mens jeg studerede havde jeg sommerferiejob på feriekoloni og hold k... jeg var træt om aftenen, for vi var ude hver dag i alt slags vejr :ska:

Anmeld

16. februar 2010

Riwe-vb

Puha, man kan blive træt i hovedet når man ikke er vant til mange børn. Har dog ikke været med i vuggestue siden hun blev kørt ind. Men har været spejderleder i mange år, dog for de 12-16 årige. Når vi af og til var hele gruppen afsted var jeg helt baldret efter samværet med de mindre børn :blink: Men sjovt var det :laugh:

Anmeld

16. februar 2010

Caidas-vb

Ja det er da nok al den friske luft - og kulde lige nu. Jeg arbejder i en børnehave, hvor vi er ude det meste af dagen. I denne tid nok kun knap 4 timer. Mine piger går også i børnehaven, så ja jeg er sammen med dem. De er dog ikke helt tilfreds med at være så meget ude, så de får nogle gange, sammen med de andre små, lov at komme lidt ind. Og man er godt brugt efter sådan en dag. Den mest behagelige træthed er nok når vi har været en god gåtur i skoven - så er man brugt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.