Melder mig under fanen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

GSS-vb

Tusind tak skal I have alle sammen. Vi har været i gang i 5½ år. Først hos gyn. i Hillerød, så IVF på Hvidovdre og til sidst IVF på C.F.C. (Tidl. Nordica). Det har været en lang og sej kamp, men det hele værd når det nu er lykkes. Jeg var ved at miste troen, men min mand havde heldigvis stadigvæk troen for os begge. Vi skal til den store scanning i morgen - puh hvor spændende... :unsure:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

4børn-vb

Kære Gitte. Stort tillykke med din graviditet. Det lyder godt nok som du og din mand - om nogen - har fortjent den. Og hvor er I altså heldige med, at den store scanning venter lige om hjørnet. Jeg håber, i får et endnu tættere forhold til jeres lille guldklump efter det lille gensyn og sådan for alvor tøt tro på, at I skal have et lille barn - og tilmed et af de allermest vidunderlige af slagsen. Knus Kirsten

Anmeld

17. februar 2010

Maxmor-vb

Hurraaaaaaa :flag: :flag: :klap: :klap: :klap: Tillykke med at du endelig blev gravid :) . Vi havde prøvet i 5 år og været til mange behandlinger i Odense før det lykkedes, at blive gravid. Jeg havde det ligesom dig, at jeg ikke helt kunne forstå, at nu var det endelig lykkedes :) . Det var helt specielt endelig at være dem, der gik ud af døren med skanningsbilleder i hånden og lige have set det lille hjerte banke :cheer:. Held og lykke med i morgen :silly:

Anmeld

23. februar 2010

GSS-vb

Hej piger. Den store scanning gik rigtig godt - heldigvis. Puh hvor var jeg nervøs. Det var en sygeplejerske der scannede - plejer det at være det? Hun lød som om hun havde rigtig godt tjek på det. Hun ville dog ikke lægge hovedet på blokken da vi spurgte om det er en lille dreng eller pige. Hun kiggede og sagde at det godt kunne være svært at lede efter 'noget' der ikke er der, så hun vil umiddelbart sige det er en lille prinsesse vi venter :o) Vi overvejer en 3D scanning - og samtidig få fastslået 100% om det er en dejlig lille pige - bare inden vi maler værelset lyserødt :o) Nogen af Jer der overvejer 3D/4D scanning? Mange hilsener Gitte

Anmeld

28. februar 2010

hmt79-vb

Hej Gitte. Det kan varmt anbefales med en 3D/4D scanning. Vi fik en af vores første bare og skal bestemt også have en her anden gang. Har faktis bestilt tid. Hilsen Heidi 0307-10

Anmeld

4. marts 2010

Mor4-vb

Hej, stort tillykke med den lille spire. Terminsdatoen er jo en fantastisk dag, vores datter har fødselsdag 070707. :laugh: Knus Susan

Anmeld

4. marts 2010

Signe1704-vb

Mor4 skrev:
Hej, stort tillykke med den lille spire. Terminsdatoen er jo en fantastisk dag, vores datter har fødselsdag 070707. :laugh: Knus Susan
Du var bedre til at ramme end mig. Jeg havde også sagt at det ville være en god dag, men vores datter kom altså 020707 :laugh: Og siden har hun villet bestemme alt andet selv også ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.