Melder mig under fanen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

GSS-vb

Hej. Jeg er ny her. Jeg er gravid med mit første barn efter en lang og sej kamp med fertilitetsbehandling. Jeg har stadig meget svært ved at tro på det virkelig kan være sandt, at det endelig er lykkes!!! Måske er der nogen herinde som har været igennem det samme? Mange hilsener Gitte Termin 7/7-10.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Elverpigen-vb

Velkommen til, og tillykke med din graviditet. :kiss: Det er bare den største gave man kan ønske sig, og resultatet er vidunderligt.

Anmeld

12. februar 2010

Ajna-vb

Velkommen til - og et stort tillykke med graviditeten :)

Anmeld

12. februar 2010

Riwe-vb

kæmpe tillykke og velkommen til :)

Anmeld

12. februar 2010

Soap-vb

Stort tillykke :)

Anmeld

12. februar 2010

musseh-vb

Hej Gitte. Velkommen til og kæmpe stort tillykke. Jeg har selv været der. :unsure: Jeg blev behandlet på Skive Fertilitetsklinik (det offentlige) og jeg fik tvillinger den 3. april 2008, så mine små poder bliver snart 2 år. Hvor er du behandlet og jeg håber ikke, at det var for slemt for dig. ;)

Anmeld

12. februar 2010

Jeamie-vb

Hej nye Gitte og velkommen til :) Et dejligt indlæg - fik jo tårer i øjnene :). Var så sødt skrevet. Kan dog ikke prale af at ha gennegået det samme som dig, min lille pode på 16 mdr, han var der bare lige pludselig. Kæmpede sig igennem prævention osv. Måske en kærlig reminder om at hans mor var ved at blive en gammel selvcentreret kone, så noget måtte ske :silly: Velkommen velkommen. Her skal du nok blive glad for et være. :)

Anmeld

12. februar 2010

Webredaktøren-vb

Stort tillykke og velkommen til :) Jeg krydser fingre for, at du får en skøn graviditet, nu hvor forløbet op til har været lidt besværligt :S God fornøjelse med debatterne herinde - spørg løs, hvis du er i tvivl om noget. :skriv:

Anmeld

12. februar 2010

Hobitten-vb

Velkommen - og et kæmpe stort tillykke..

Anmeld

13. februar 2010

MammaMia-vb

Hej Gitte Velkommen - det er dejligt vi efterhånden er nogle stykke som skal nedkomme i juli. Tillykke med graviditeten - har ikke selv haft behov men det er så skønt at det kan lykkes når man virkelig ønsker sig en lille :kiss: Mvh Mia 9/7 2010

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.