Må statsministeren holde barns sygedag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Maxmor-vb

Heidi Nielsen skrev:
Og ja kom nu med en qvinde på posten....BARE IKKE HELLE T.........
Eller Pia :woohoo:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Spunk-vb

Soap skrev:
Jo det ville være passende med en kvinde på den post snart :) Det skal i min mening bare ikke være 'Gucci Helle' så spørgsmålet er jo hvem ville så være egnet . . .
Helt enig i, at det er på tide med en kvinde på posten. I starten brød jeg mig heller ikke om Helle Thorning, men jeg synes faktisk at hun vinder ved nærmere bekendtskab. Gucci-Helle synes jeg er et lidt plat øgenavn - det er længe siden at Socialdemokratiet var et arbejderparti. Der er mange højtuddannede der stemmer A - det har mere noget med værdier end beskæftigelse at gøre. Så, hvad så hvis hun har en Gucci-taske. Vi ved sgu da godt at hun tjener godt, så det ville da være mere plat hvis hun klædte sig i laser og pjalter for at lade som om at hun er fattig med de fattige. Margrethe Vestager kunne også godt være et bud, hvis du spørger mig - hvis altså man kunne være sikker på at hun ikke svingede for meget til højre. Men realistisk set - never gonna happen. Apropos Lars Løkkes barns sygedag - jeg synes sgu at den er lidt svær. I teorien skal han da også holde barns første sygedag - og det er lidt fedt at han er et godt eksempel på at fædre altså også kan tage den. Men det er også dumt at gøre det samtidig med et vigtigt møde - især når pigen er stor nok til at være alene - det lyder jo ikke som om hun ligefrem var ved at dø. Ang. ferie udenfor skoleferierne, så kan jeg godt forstå at de gør det - og man kan jo ikke altid være enig i partipolitikken, men noget godt eksempel er det ikke ligefrem. Hmm - jeg kom vist til at lyde meget pro LLR - det er jeg egentlig ikke - synes at han er en lille, mærkelig, utiltalende mand.

Anmeld

9. februar 2010

Soap-vb

Har en spunk i maven skrev:
Soap skrev:
Jo det ville være passende med en kvinde på den post snart :) Det skal i min mening bare ikke være 'Gucci Helle' så spørgsmålet er jo hvem ville så være egnet . . .
Helt enig i, at det er på tide med en kvinde på posten. I starten brød jeg mig heller ikke om Helle Thorning, men jeg synes faktisk at hun vinder ved nærmere bekendtskab. Gucci-Helle synes jeg er et lidt plat øgenavn - det er længe siden at Socialdemokratiet var et arbejderparti. Der er mange højtuddannede der stemmer A - det har mere noget med værdier end beskæftigelse at gøre. Så, hvad så hvis hun har en Gucci-taske. Vi ved sgu da godt at hun tjener godt, så det ville da være mere plat hvis hun klædte sig i laser og pjalter for at lade som om at hun er fattig med de fattige. .
Min kommentar med Gucci Helle har intet at gøre med hvor vidt Soc. Demonkraterne er arbejderparti eller ej eller om hun har en Gucci taske eller hvad nu Jeg kan simpelhen aldrig huske hvad damen hedder når jeg skal huske det og alle kender 'Gucci Helle' så plat eller ej, det er nemt at huske :)

Anmeld

9. februar 2010

Møe-vb

Selvfølgelig må han det! Efter min mening er han lige så meget far som før han blev statsminister, og det skal han foresætte med at være. fordi man er statsminister er man ikke nogen maskine!

Anmeld

9. februar 2010

Riwe-vb

Enig med Bellis! Det er efter min mening under al kritik at melde fra til sådan et møde - og PINLIGT for Danmark som land at have en statsminister der kan finde på det. Det var i hvert tilfælde aldrig sket under Fogh, så kan man synes om ham eller lade være, men han havde da styr på tingene. Ville nu også gerne se et skift i regeringen, men synes lidt det er pest eller kolera for tiden :(

Anmeld

9. februar 2010

Johannamor-vb

Medmindre datteren akut var kommet til skade med benet og der var frygt for at det var brækket, og medmindre ingen anden nærtstående kunne være hos hende, er det efter min mening uacceptabelt at statsministeren holdt hende ved selskab. For det første så er statsministerjobbet jo ikke et helt almindeligt job - der hører forpligtelser med, som man må være indstillet på at overholde, selvom det har en pris for familien. For det andet kan en 12-årig med dårlig fod være alene hjemme helt uden problemer. For mig at se lugter det afbud i høj grad af, at vores statsminister ikke rigtigt vidste, hvordan han skulle forholde sig til de klimaproblemer, der vist skulle snakkes om til det møde, han meldte afbud til - og så var det rart med en udskyldning for at blive væk. At manden tager børnene ud af skolen udenfor skoleferien er bare endnu et bevis på at han fuldstændigt har mistet perspektiv! Man kan da ikke først holde et stort møde om folkeskolens fremtid og bagefter vise sine egne børns skole den mangel på respekt det er at tage børnene ud af undervisningen 'bare' for at holde ferie. Jeg synes, at Lars Løkke er et glimrende eksempel på, at man ikke nødvendigvis bliver en god chef af at have været en god nr. 2 i mange år. Han har simpelthen ikke det, der skal til for at kunne stå alene! Og det er der i og for sig ingen skam i - har selv i et tidligere job prøvet at blive chef på den måde, og det var heller ingen succes for mig. Der er ikke meget andet at sige end at han skal stoppe - jo før jo bedre. Og så bedre held i det næste job...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.