Opskrift på frosting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2010

Signe1704-vb

Mener helt sikkert specialkøbmanden sender. Men det ser ud til at være nemt at lave selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Titte-vb

Bellis skrev:
Hvis du skal bage chokoladekage - så bag denne, den er fantastisk - bliver ikke tør og tåler en tur i fryseren. Chokoladekage: 600 gram mel 600 gram sukker 1 l kærnemælk 4 tsk natron 100 g kakao 2 spsk vanille 1 1/2 dl olie Røres sammen med ske - i bradepande, 35 min. ved 180 grader. Og så må og skal du lave denne frosting: Chocolate frosting: 9 dl. flormelis 2,5 dl kakao 180 g blødt smør 1,25 dl lun mælk 3 tsk vanillesukker MUMS - den er lækker Ellers er der: 60 g blødt smør 125 g flormelis 1 tsk. vanillesukker 100 g flødeost Eller en Hvis Ganache smørcreme: 100 g flormelis 100 g smør 1/2 tsk vanillesukker 100 g hvis chokolade 40 g piskefløde chokolade smeltes m. fløde, afkøles. Sukker, vanille og smør piskes og blandes med chokoladen.
Hvordan laver jeg den chokolade frosting som står øverst, fremgangsmåden mangler jeg, har aldrig lavet det før, men vil gerne prøve det....

Anmeld

7. februar 2010

Titte-vb

Bellis.............. det er intet mindre end en FANTASTISK :klap: kage du har givet opskriften på........ Har lige bagt den, og den er bare for lækker............ Og ja, det er ikke for sukkerhadere, men et enkelt stykke er bestemt også nok, så god som den er!!

Anmeld

7. februar 2010

Bellis-vb

nemlig - det er bare verdens bedste :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.