Renée88 skriver:
Jaa jeg har lige læst det. 
Uha jamen så har du jo slet ikke tid til at det skal være nu 
Ja han har heldigivs vendt sig.. Så det er bare rigtig dejligt... Han er til gengæld en ordentlig krabat, var til vægtscanning i tirsdags hvor han blev vurderet til 3122 g.. Så hvis jeg skal holde tiden ud, så er det ikke sikkert at de vil lade mig føde selv.. Er spændt på hvad jordemoderen siger næste gang jeg skal afsted...
Tror du stadig ikke at hun har vendt sig? Ellers går de vel igang med at vende hende nu her...
Hun ligger som hun altid har gjort; med hovedet i højre side, ryggen nede i underlivet, numsen i højre side og benene lige under ribbene.
Og da vi var til 3D scanning uge 34, vejede hun 2506 gram; ca. 300 gram over gennemsnittet. Så hun er også en ordentlig tyksak

Ringede til sygehuset i uge 35 og fik at vide, at hun havde indtil uge 37 til at vende sig - gjorde hun ikke, ville jordmoderen og/eller sygehuset prøve og skete der heller ingenting der, måtte hun ud ved kejsersnit. Så render rundt og er lidt ængstelig for om hun snart gider vende sig...
Jeg fik at vide at jeg selv kunne prøve at "hjælpe hende på vej" ved at stå på alle fire, med hænderne under panden. Men det spænder simpelthen så meget i ryggen, når jeg gør det - kan faktisk slet ikke!
Anmeld