Uge 36 - kom nu ud!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.050 visninger
20 svar
0 synes godt om
3. september 2009

Isabeau

Har leget lidt med billederne... Nu varer der ikke længe
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Pellemor

Ikke for at tage forventningen fra dig, men min læge og jordemoder mente også at vores datter ville komme ud noget før, både fordi jeg er 2. gangs fødende og har født før termin første gang og fordi jeg havde alle symptomerne på det... men men men... jeg havde termin igår og der er stadig ikke tegn på noget så det blev ihvertfald ikke før tid Men noget utålmodig er man jo ved at blive så kan godt forstå dig....

Anmeld

3. september 2009

Isabeau

Pellemor skriver:

Ikke for at tage forventningen fra dig, men min læge og jordemoder mente også at vores datter ville komme ud noget før, både fordi jeg er 2. gangs fødende og har født før termin første gang og fordi jeg havde alle symptomerne på det... men men men... jeg havde termin igår og der er stadig ikke tegn på noget så det blev ihvertfald ikke før tid Men noget utålmodig er man jo ved at blive så kan godt forstå dig....

Jeg ved godt, at det er sandsynligt at hun måske først kommer ud 14 dage over termin, men vil bare så gerne, at hun snart kigger ud. Jeg har ikke så mange projekter tilbage her i huset, og så er der jo kun tilbage nu at vente.... Ejjj, tålmodighed er en dyd!

Anmeld

3. september 2009

Pellemor

Jeg kender det
Havde pakket taske og var klar med det hele 3 uger før termin, så synes efterhånden jeg har kigget på den taske mange gange nu og været i kælderen og trække barnevognen frem og se om jeg nu også havde husket det hele til den, og kigget på babytøjet MANGE gange og ja det kender du vel  Men de små bebser vil åbenbart teste vores tålmodighed og selv bestemme hvornår de vil ud til verden....

Anmeld

3. september 2009

TbCp

Isabeau skriver:

Har leget lidt med billederne... Nu varer der ikke længe

Kanon flotte billeder!

Anmeld

4. september 2009

Halbschön

Suk en fin mave., Gid min var ligeså flot.. Men nej, fyldt med strækmærker.. (

Renée, 36+1. Og mindst ligeså utålmodig..

Anmeld

4. september 2009

Mira0911

Rigtig flot mave...

Anmeld

4. september 2009

Cris

Hvor flot! Hvor spændende! Se, det er næsten overstået! 40 uger i vores liv er faktisk ingenting! Jeg kan næsten ikke længere vente på at se billederne af din lille baby!

Anmeld

4. september 2009

¤Lou¤

Tålmodighed ja det er en dyd...

Jeg gik 2 uger over første gang til trods for fødslen var ved at gå i gang i uge 27...

Anden gang gik vandet på termins dagen og hun kom til verden 3 kvarter over termin, så det kunne næsten ikke være tættere på terminen...

Men husk på at et fuldbåren barn er at foretrække frem for et for tidligt født, selvom jeg ved de sidste uger op til terminen er uudholdelige...  (Jeg lå indlagt 3 uger før termin med nyre-bækken betændelse og influenza, og lille Olivia havde al for hurtig hjerterytme, (250) pga. min feber på 40,2, trods det blev jeg ikke sat igang.)

Så mit råd til dig er at få slappet så meget af som muligt og sovet så meget du kan de sidste uger... Før du får set dig om, er du igang med at føde, og ville ønske du bare havde samlet flere kræfter... (Ved skam det er svært når man venter spændt og er træt af graviditeten)

Anmeld

4. september 2009

Isabeau

¤Lou¤ skriver:

Tålmodighed ja det er en dyd...

Jeg gik 2 uger over første gang til trods for fødslen var ved at gå i gang i uge 27...

Anden gang gik vandet på termins dagen og hun kom til verden 3 kvarter over termin, så det kunne næsten ikke være tættere på terminen...

Men husk på at et fuldbåren barn er at foretrække frem for et for tidligt født, selvom jeg ved de sidste uger op til terminen er uudholdelige...  (Jeg lå indlagt 3 uger før termin med nyre-bækken betændelse og influenza, og lille Olivia havde al for hurtig hjerterytme, (250) pga. min feber på 40,2, trods det blev jeg ikke sat igang.)

Så mit råd til dig er at få slappet så meget af som muligt og sovet så meget du kan de sidste uger... Før du får set dig om, er du igang med at føde, og ville ønske du bare havde samlet flere kræfter... (Ved skam det er svært når man venter spændt og er træt af graviditeten)

Hejsa. Ja, jeg ved det godt    Vil skam også helst ha´ at tøsen har det godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.