Vind præmier i massevis i Vores Børns julekalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

M Illum-vb

Og hvordan er det så lige at i trækker de der vindere ud ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Hobitten-vb

Ja, jeg bliver da også helt nysgerrig..

Anmeld

14. december 2009

Webredaktøren-vb

Jamen, det kan jeg da godt afsløre for jer, for det er der ikke den store julemagi ved :) Ved hver eneste deltagelse registreres de profiloplysninger, vi beder jer om at udfylde. Når man klikker 'Deltag' udstyres deltageren elektronisk et nummer. Når jeg skal finde vinderen, klikker jeg på et nummer i rækken, og får derved vinderens oplysninger, så vi kan tage kontakt. Har man deltaget mange gange, ligger man således med samme antal numre i systemet og vinderchancen øges. Af samme grund kan det 'uheldige' også ske, at folk der deltager mange gange i alle konkurrencerne herinde, vinder flere gange. Da der er mange deltagere er sandsynligheden ikke så stor, men chancen er der.

Anmeld

14. december 2009

Meesalith-vb

Hvor mange deltagere er der sådan ca.?

Anmeld

14. december 2009

M Illum-vb

På en måde syntes jeg det er lidt snyd. De personer som har meget tid kan sidde og smide lodder i en konkurence hele dage, og andre som lige har 5 min til har stort set ingen chance for at vinde. Desuden kunne det godt stå et man kan deltage flere gange. Blev lidt sur først at finde ud af det efter jeg har deltaget i de forskellige een gang i flere måneder! Det fremgår ingen steder jeg har set at man bare kan blive ved og ved. Og det giver mulighed for at 'snyde'. Hvis man har lidt computersnilde kan man rent faktisk sætte den til at 'auto tilmelde' uden at skulle sidde og taste. Ville det være snyd??

Anmeld

14. december 2009

Meesalith-vb

Det kan man ikke, da man skal svare på et spørgsmål først... Jeg synes ikke det er snyd... Men kan godt følge din tankegang...

Anmeld

15. december 2009

M Illum-vb

jo, det kan man godt. Min mand har prøvet det og det kan godt lade sige gøre :P

Anmeld

17. december 2009

Millea-vb

Hvis man må deltage mere end en gang daglig bør i gøre opmærksom på det. Jeg føler mig også lidt til grin, nu hvor jeg pænt har lagt ét lod dagligt i 17 dage :dry: I har da tidligere haft lås på så man kun kunne deltage en gang i hver konkurrence, har i ikke?

Anmeld

17. december 2009

Laurie-vb

Føler lidt som dig, Milea. Men jeg husker for år tilbage, der var folk der rensede cookies på computer for at stemme/spille flere gange... så er det nok bedst, at der ikke sættes regler omkring det... Jeg tror ikke der er mange, der vælger samme konkurrence mange gange. Det tager nu også tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.