Vind præmier i massevis i Vores Børns julekalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.440 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. december 2009

Webredaktøren-vb

Så er det jul - næsten ;) Men det er julekalendertid, så husk hver dag at se hvad der gemmer sig bag dagens låge. Jeg kan afsløre, at der både er lækkert tøj, legetøj, babyudstyr og meget mere på højkant. Klik på dagens låge for at se præmien. Klik på præmien for at deltage. Held og lykke! Deltag i julekalenderen her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Hvor kan man se hvem vinderne er ??? :huh:

Anmeld

8. december 2009

Webredaktøren-vb

Den samlede vinderliste offentliggøres på konkurrencesiden, når julekalenderen er slut. Held og lykke...

Anmeld

8. december 2009

Meesalith-vb

Jeg håber godt nok eg vinder den for i dag! Kan man deltage flere gange, og have flere 'lodder'? Eller har du en adresse jeg kan sende chokolade eller vin til??? ;-)

Anmeld

8. december 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Ha ha, så send den lige til mig også :laugh:

Anmeld

8. december 2009

Sofies mor-vb

Meesalith skrev:
Jeg håber godt nok eg vinder den for i dag! Kan man deltage flere gange, og have flere 'lodder'? Eller har du en adresse jeg kan sende chokolade eller vin til??? ;-)
Snup du bare cyklen.....så snupper jeg stokke sengen :woohoo:

Anmeld

8. december 2009

Meesalith-vb

Sofies mor skrev:
Snup du bare cyklen.....så snupper jeg stokke sengen :woohoo:
Det er i orden! ;)

Anmeld

8. december 2009

Signe1704-vb

Jeg vil have cyklen! Den er da for fed.

Anmeld

8. december 2009

Signe1704-vb

Ved i godt, at der nu er tre børn, der har en meget træt mor i morgen, fordi jeg sidder og holder mig vågen, så jeg kan se hvad der er i julekalenderen d.9? :laugh: Det er da noget rod!

Anmeld

9. december 2009

Webredaktøren-vb

Uha, beklager hvis julekalenderen giver trætte mødre i december ;) Men der er jo heldigvis store dejlige præmier, så I må lide lidt... og ja, man kan godt deltage flere gange og øge sine vinderchancer :) Held og lykke ... og selv om jeg elsker chokolade, så er jeg aldeles ubestikkelig, og lader typisk web-assistenten trække vinderne :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.