Mellemøresbetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2009

Signe1704-vb

Jeg kan næsten ikke bære hvis han skal være 12 måneder. Det er jo hver uge den er gal for tiden. :( Håber at de kan gøre noget andet eller lægger dræn alligevel fordi det er så tit den er gal- Jeg er simpelthen så spændt på hvad de siger hos ørelægen. Kan næsten ikke vente. For tiden går vi næsten og forventer at han snart får det igen. Det er altså hårdt. Heldigvis har manden stort set fri til d.4 januar hvor vi skal til ørelæge, så jeg er ikke alene med alle tre børn hvis han pludselig skulle få ondt igen. Jeg krydser fingre for at ørelægen har en mirakel kur ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Signe1704-vb

Puhaa så har vi været til ørelæge. Begge ører er fyldt med væske og vi skal derop igen d.27/1. Hvis der stadig er væske får vi til at få lagt dræn. Så nu er der lys forude. De lægger dræn på børn over 3 måneder og over 6 kg. Så han skal heldigvis ikke vente til han er et år.

Anmeld

4. januar 2010

Signe1704-vb

Der skulle selvfølgelig stå: Hvis der stadig er væske får vi TID til at få lagt dræn :laugh:

Anmeld

4. januar 2010

Maxmor-vb

Hvor er det dejligt, hvis din dreng kan blive fri for alle de problemer med ørerne :) . Håber I får en rimelig smertefri måned inden han kan få dræn.

Anmeld

4. januar 2010

Signe1704-vb

Tusind tak (håber jeg godt nok også) :) Nu er det jo ved at være længe siden det er sprunget (det var juleaften), så vi håber der er bedring på vej.

Anmeld

5. januar 2010

Ajna-vb

I guder - sikke da en tur for sådan en lille mand :( Håber det fortsætter med at går fremad fra nu af.

Anmeld

5. januar 2010

Signe1704-vb

Tak Ajna. Det håber vi også ;) Det er slet ikke til at bære når de bare græder og græder.

Anmeld

7. januar 2010

Møe-vb

Det lyder som hjemme hos os.... RING til en ØRELÆGE, og husk at fortælle om barnets alder, det plejer at sætte lidt skub i tingene - Dræn er vist den eneste udvej i den situartion...

Anmeld

28. januar 2010

Signe1704-vb

Igår var vi til andet tjek hos ørelægen. Lillemanden havde sovet dårligt om natten og var meget varm om morgenen. Det viste sig så at være mellemørebetændelse igen. Heldigt at det lige var den dag vi skulle til ørelæge. Så nu skal han have dræn d.9.februar. Jeg glæder mig såååå meget til han får det bedre ;)

Anmeld

28. januar 2010

Maxmor-vb

Stakkels dreng :( men dejligt at der nu bliver gjort noget for ham, så han kan slipper for alle de smerter :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.