Hey mor-3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2009

Heidi Nielsen-vb

Nej det har du fuldstændig ret i :) havde lige glemt at det var en baby det drejede sig om :) Min er 3 år nu så derfor nævnte jeg rosinerne :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Mor til to-vb

Meesalith skrev:
Hvorfor bruger du ikke sveskegrød eller blommegrød?
Fordi det ingen virkning har. Jeg er begyndt at udtrappe lactulosen. Vil ikke starte med movicol, da jeg ikke aner om hans mave er ok. Og da der så ikke er noget alternativ, så nedsætter jeg dosis med 1 ml hver 3. dag, i stedet for at holde helt. Jeg har bare en dårlig fornemmelse af det lactulose, da det stadig svinger så meget. Jeg tror mere på, at de gange, han har haft normal afføring, er fordi han har fået noget andet at spise. Jeg er f.eks. sikker på at rodfrugter virker hos ham nu, så nu får han det til aftensmad et stykke tid, til jeg er sikker. Han sov i øvrigt 14 timer i nat. fra 18-8. Vildt! Tror det var fordi han fik en masse at spise i går efter han kun havde fået vand og bryst i 15 timer.

Anmeld

1. december 2009

Heidi Nielsen-vb

Tror det er en god måde du gør det på.....og selvfølgelig skal du ikke bruge movicol medmindre du er sikker på han har brug for lidt hjælp til at komme af med det han skal af med...... Vi bruger det også kun når vi kan se han har virkelig svært ved at komme af med det......det er måske engang om måneden eller sådan noget.....ikke hver dag eller hver uge.... Hvor må det have været skønt at han sov så længe også for dig :)

Anmeld

1. december 2009

Mor til to-vb

Når I bruger movicol, er det så et helt brev til 2 dl eller hvor meget bruger I?

Anmeld

1. december 2009

Heidi Nielsen-vb

Jeg bruger 1 brev til et stort glas vand......men husk nu at min dreng er 3 år :) Kan ikke huske hvor meget han fik da han var på alder med din men det kan din læge helt sikkert svare på.....så vidt jeg husker er det ikke voldsomt meget han skal have......vi blandede den rette mængde pulver og vand i en sutteflaske som han så fik lov at have og bare drikke af når han havde lyst.....

Anmeld

1. december 2009

Mor til to-vb

Tak for det. Jeg snakker med min læge hvis det bliver aktuelt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.