Ja, lige nu er det et stort mysterium med den mave. Han vil næsten intet drikke, men var så vågen flere gange i går aftes, hvor sutteflasken med vand pludselig var hans bedste ven.
Efter 2 timers gråd ved far (efter hans kolde tyrker) og 1 times gråd ved mig hvor han bare blev ved med at sutte på min bluse osv. overgav jeg mig og han fik bryst et kvarters tid. Efter det gik der 3 kvarter med lidt on off gråd og så faldt han i søvn. Der var klokken 3! Han vågnede så igen klokken 7.15 og græd, fik bryst og faldt i søvn og sov til 9.25. Det var ski også hårdt tiltrængt. Men altså... Da han vågnede havde han tisset igennem, så han har da fået væske nok... Han lavede i bleen og da jeg gav ham en ren kom han af med lidt mere(nogenlunde normalt i konstistens). Da han så fik sin morgenhavregrød kom han af med noget mere, som ikke var hårdt. Jeg fatter ingenting. Måske er det fordi vi er begyndt at give ham ca. et glas frugtmos om dagen, blandet i grød og 'ren' til eftermiddagsmad???
Jeg har været i løbende kontakt med shp, men sidste gang jeg snakkede med hende, sagde hun, at vi bare skulle holde ved de 2x5ml lactulose og så længe han ikke græd, når han skulle af med noget var det fint.
I øvrigt tror jeg, at de opkastninger, han har haft, har været pga rugbrød der sidder galt i halsen... I hvert fald nogen af dem... Jeg ved det sg ikke.
I hvert fald vil jeg ikke give Movicol nu, når hans mave har været normal i dag.
Hvor meget frugtmos gav/giver I jeres børn om dagen i en alder af 7 mdr?
Anmeld