Må homoseksuelle have børn i pleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2008

SaNiNa

ved ikke lige hvad jeg skal sige til den holdning

Honomseksulle kan da tage lige så godt vare på et barn som vi andre kan... det er jo kun der seksullete der er andreledes... (jeg ville ikke have problemer ved at en homoseksulle kunne adoptere de ønsker sig vel lige så meget et barn som vi andre gør)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2008

Pia.

Selvfølgelig skal de også have muligheden det er da klart. De er jo ikke anderledes end os andre... de tænder bare sexuelt på noget andet end vi gør...

Anmeld

9. april 2008

Loggidut

Jeanette skriver:

Altså.....nu er jeg datter af en homoseksuel..ha ha..ja, spørg mig ikke om, hvordan det kunne lade sig gøre, men altså jeg blev til på en eller anden måde. Jeg har aldrig set min far med andre end en mandlig kæreste og han har da passet mig til UG som lille. Synes heller ikke jeg har lidt overlast, fordi min far var homoseksuel, ej heller blevet drillet osv. For mig, der er vokset op med det, er det jo naturligt...så forstår ikke, når der bliver sagt, det er unaturligt....hvem definerer det?

Nå, men altså, jeg har det sgu meget godt, selvom jeg er vokset op med to fædre :D

hmmm, ja, så er det jo nemlig jeg ikke kan forstå man ikke spørger folk som dig, altså folk som har prøvet det, og folk som ved hvad det indebære....istedet for der sidder sådan en forsmået politiker som ikke aner en disse om det.

fedt at høre du har haft det godt, for ja bøsser og lesbiske kan sgu være lige så gode forældre, om end ikke bedre end mange af de sørgelige eksembler på mødre og fædre der findes i landet.

så tak for din historie, det er fedt af vide nogen tør stå frem og sige det er helt i orden (jeg mener nogen som har sat i det selv)

knus fra loggi.

Anmeld

9. april 2008

camillawp1982

Hej :)

Sidste nyt: Det er nu blevet forbudt for folk der tænder på gule gummistøvler få passe børn! Alle børn af folk med trang til at gå i gule gummistøvler skal straks anbringes hos stærkt religiøse medlemmer af Dansk Folkeparti, hvor man vil søge at give dem behandling for de traumer de må have lidt i deres opvækst.

Nej vel? Selvfølgelig skal man ikke skelne til seksualiten når man finder pleje/adoptiv familier, med mindre da der er tale om folk der er pædofile. Man skal derimod skelne til personligheden som første faktor.

MVH Camilla

Anmeld

9. april 2008

Heidi.

BULLSHIT..

Hvilket år er det vi lever i?? Nåhr ja 2008!!??!!?? KOM dog videre mand.. Homoseksuel eller ikke homoseksuel.. Alle der vil passe børn som ikke kan være derhjemme skal have lov, hvis de ellers er ordenlige familier.. Men den begrundelse er sgu for lam..

Anmeld

10. april 2008

rlyn

Jeg fatter ikke, hvordan nogle kan sætte spørgsmålstegn ved det >(>(>(
Sørgeligt ikke at være mere oplyst i 2008.

En lignende snak var der for ca. 14 dage siden, hvor de stillede spørgsmålstegn ved homoseksuelles evner til at være plejefamilier. Helt ærligt!!!!! Jeg harmes hver gang

Knus Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.