Jeanette skriver:
Altså.....nu er jeg datter af en homoseksuel..ha ha..ja, spørg mig ikke om, hvordan det kunne lade sig gøre, men altså jeg blev til på en eller anden måde. Jeg har aldrig set min far med andre end en mandlig kæreste og han har da passet mig til UG som lille. Synes heller ikke jeg har lidt overlast, fordi min far var homoseksuel, ej heller blevet drillet osv. For mig, der er vokset op med det, er det jo naturligt...så forstår ikke, når der bliver sagt, det er unaturligt....hvem definerer det? 
Nå, men altså, jeg har det sgu meget godt, selvom jeg er vokset op med to fædre :D 
hmmm, ja, så er det jo nemlig jeg ikke kan forstå man ikke spørger folk som dig, altså folk som har prøvet det, og folk som ved hvad det indebære....istedet for der sidder sådan en forsmået politiker som ikke aner en disse om det.
fedt at høre du har haft det godt, for ja bøsser og lesbiske kan sgu være lige så gode forældre, om end ikke bedre end mange af de sørgelige eksembler på mødre og fædre der findes i landet.
så tak for din historie, det er fedt af vide nogen tør stå frem og sige det er helt i orden (jeg mener nogen som har sat i det selv)
knus fra loggi.

Anmeld