Behov?!!! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Sweet1978

Interresant tråd, jamen har egenligt været en kedelig en i al fald iflg. mine ekskærester, men måske det bare var dem der var noget galt med - griner

For nu sammen med Kenneth kan og vil jeg hele tiden, og det galt også da vi mødtes og jeg var gravid og hele vejen igennem med højgravid mave.

Han joker faktisk med at nu hvor vi "bor sammen" bliver han slidt op når jeg bliver gravid igen for jeg var helt umulig når han kom på weekend dengang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

CRS

Miamaja skriver:

Ej, hvor er det typisk at en mand sporger til det

Ja det nok rigtigt nok...

Men er lidt overrasket over at der faktisk er ret mange der så rigeligt overstiger deres mænd i lyst/behov/liderlighed...

Anmeld

4. september 2009

Miamaja

CRS skriver:

Ja det nok rigtigt nok...

Men er lidt overrasket over at der faktisk er ret mange der så rigeligt overstiger deres mænd i lyst/behov/liderlighed...

Ja, der er mange liderlige kvinder herinde paa baby.dk aabenbart

Anmeld

4. september 2009

FrkT

Miamaja skriver:

Ja, der er mange liderlige kvinder herinde paa baby.dk aabenbart

Nemlig  Vi tænker ikke på andet end sex og pik døgnet rundt.....  Hehe!
Arj, men jeg tror virkelig bare det med at mænd er mere trængende/har større behov/lyst end kvinder, at det er ved at være en stor fed kliche! Godt være det var sådan engang, men tror jeg ikke på det er længere. Kender mange par udover os, hvor kvinden er den mest lystne

Anmeld

4. september 2009

Miamaja

FrkT skriver:

Nemlig  Vi tænker ikke på andet end sex og pik døgnet rundt.....  Hehe!
Arj, men jeg tror virkelig bare det med at mænd er mere trængende/har større behov/lyst end kvinder, at det er ved at være en stor fed kliche! Godt være det var sådan engang, men tror jeg ikke på det er længere. Kender mange par udover os, hvor kvinden er den mest lystne

haha..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.