Behov?!!! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Pige2009

altså...jeg er på hormoner, så det gælder ikke heeelt, men jeg er bundliderlig HELE tiden lige p.t.

Du er for sej! Især med tanke på en anden tråd herinde, hvor du fortæller lidt om studiestart..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

TbCp

Den er på vej opad igen... har dælme været virkelig virkelig kedelig på det punkt de sidste mange måneder.

Anmeld

3. september 2009

Brams

Mit behov er i øjeblikket større end min mands, ved ikke om det er fordi han synes det er for mærkeligt med den store mave
Omvendt kan det også være fordi jeg har lyst hele tiden lige i øjeblikket

Anmeld

3. september 2009

karina1980

tja mit behov er i øjeblikket langt større end min mands, men det svinger dog meget her i huset, men altså min. 4 gange om ugen ellers bliver jeg små gnaven

Anmeld

3. september 2009

Miamaja

Ej, hvor er det typisk at en mand sporger til det

Anmeld

3. september 2009

FrkT

Ha ha, ja det er typisk en mand at komme med sådan et spørgsmål.
Jeg er nærmest altid liderlig, er nok klar mindst 90% af tiden.... kan slet ikke få nok. Er nok noget af en nymfo, og det har jeg altid været (i hvert fald siden jeg var 16 da )

Anmeld

3. september 2009

mariamiss6

Tjuhl skriver:

altså...jeg er på hormoner, så det gælder ikke heeelt, men jeg er bundliderlig HELE tiden lige p.t.

haha du er sgu da ikke liderlig, du er i den reproduktive fase.... ergo du er ikke liderlig du er bare i brunst hehehehehehe......

billede inde i mit hovede viser, Trine der render rundt med halen i vejret og pruster på livet løs, med numsen oppe i hovedet på søren......

Oh my god! det var simpelthen dagens grin at se den lille film....

Anmeld

3. september 2009

mariamiss6

CRS skriver:

Ja vil selvfølgelig gerne selv starte...

Er jo en mand så Sara når du har behov rammer du sku nok også et tidspunkt hvor mit behov er tilstede

Jeg ved sgu ikke om jeg e rlige så lierlig som min mand, altså om mit behov er lige så stort som hans..... men selv hvis jeg ikke er liderlig, så e rjeg sgu altid villig om ikke andet, og det tæller vel også for en slags behovsdækning. Altså at man tilbyder sig alligevel, så man ikke risikerer at blive grøn i fjæset af arrigskab den dag manden ikke gider?

det sidste er i øvrigt sket et par gange på det seneste  jeg tror min mand er blevet gammel.......

Nåh men mit behov er vidst sådan middelmådigt, men det kan ramme skyhøjt, hvis manden husker at nusse mig....

altså du må sgu da for fanden uddybe hvad slags behov du helt konkret mener, ellers kunne man jo blive ved i en evighed, eller endnu værre, helt forstumme....

Anmeld

3. september 2009

ønskebørn74

JEG ER ALTID KLAR

Anmeld

3. september 2009

Mor.sander

Er altid klar, har dog perioder hvor jeg slet ikke gider..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.