Sensommer-termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Wraffy-vb

hi hi, ja jeg har faktisk overgivet mig og sagt vi godt kan bruge hans navn. Men i dag virker det jo helt normalt at sætte efternavne sammen med bindestreg, og krydre det med at par mellemnavne. :) Mht frygt, så kan jeg kun sige at vi har tradition for det samme og jeg bliver eddermaneme gal hvis de sender mig hjem når jeg kommer :D Så tanken om at det kunne ske har ikke strejfet mig da det er helt utænkeligt i mit univers at jeg ikke får min vilje på det punkt :D Hvis du fortæller dem din historie så er jeg da helt sikker på du ikke bliver sendt hjem. Tror nu mere det er hvis man ringer derind de måske er tilbøjelige til at sige det er for tidligt. Det jeg er mest bange for er at miste min elskede lange nattesøvn og blive et omvandrende monster/zombie der jager manden væk og sidder og tuder hele dagen.. men jeg trøster mig ved at mange små lure er næsten ligeså godt som en lang så det nok skal gå :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Anesa87-vb

Wraffy: hmm, i begyndelsen var det meget svært, jeg tænkte meget på alt, men så sagte jeg til mig,at jeg måtte stoppe med det. Og så fra en dag til den anden var alt anderledes. Jeg begyndte at nyde DK. dody82: Tak. Jeg elsker også naturen og vinter der. Men SEMMELN, hmmm de elsker jeg mere. Du har ret, die smager rigtig, rigtig godt. Min mand snakker meget om dem. Når vi spiser so begynder han: 'de semmeln, die glemmer jeg adrig, hvorfor har vi ikke de i DK?' :laugh: Men jeg ved ikke om du har smagt 'Sachertorte'? Det er en chokoladekage. Ohh, da mine forældre kom til DK i april, spurgte min mor hvad vil jeg gerne have at hun tage med. Så sagde jeg med det samme 'Sachertorte'. Jeg spiste hele kagen kun på to dage. :blush: Den smager rigtig dejligt. Jeg tænker også på det. Vi har også såden en tradition. :woohoo: Det går hurtigt siger min mor. Hun fødte altid inden 2 timer. Jeg håber at jeg ikke bliver sendt hjem, men jeg bliver meget glad, hvis fødslen varer kun 2 timer. B)

Anmeld

19. juni 2011

dody82-vb

Wraffy: Ja, jeg håber virkelig også, at de lytter til, hva jeg siger... Man har jo hørt, at en fødende kan blive ret så stålfast, så de tør nok ikk andet end at lade os få vores vilje hehe ;) :P Og ja, du har ret... Man ser virkelig mange måder at sammensætte navne på i dag... Nogle af de navne, der bliver godkendt er jo næsten groteske :blink: Anesa87: Nej, tror ikke jeg har smagt Sachertorte... Men bare det, at det er en chokoladekage er nok for mig, så den skal da helt sikkert smages, næste gang vi er dernede :P Og må indrømme, at hvis den er virkelig god, så kan jeg ikke garantere, at den holder 2 dage i vores hus :laugh: Og ja, det ville være så skønt med en hurtig fødsel :woohoo:

Anmeld

1. august 2011

Heidi4-vb

Hej Jeg har termin 30 sept. det var lidt af en overraskelse at jeg venter mig igen, jeg opdagede det faktisk først da maven 'sparkede igen' en dag jeg stødte den med en flyttekasse. :woohoo: Lidt pinligt da det er min 4 graviditet. Vi glæder os dog alligevel selv om ventetiden pludselig er meget kort, og der er tusind ting at gøre ;) Vi ved at det er en pige det var nu mest praktisk at få det at vide så jeg vidste om babykjolerne skulle frem igen eller blive i deres flyttekasse :)

Anmeld

16. september 2011

Musling-vb

Hej Alle, 

Sjovt lige at læse igennem, nogle bør jo være nedkommet og vi andre venter endnu! :)

Jeg har termin d. 27/9-2011 så hun kan jo komme når som helst. 

Som alle Jer (heldigvis) så glæder jeg mig også enormt. :) Ønsker hun skal komme den dag det passer hende og hverken før eller efter, men nøj hvor ville jeg gerne den dag var snart... Ikke grundet gener, men blot begejstring :)

Hun har lagt sig fast og presser godt ned i bæknet... :)

/Rie

38+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.