Vi er også af den mening, at så længe barnet er sundt og rask, så kan kønnet være ligemeget, og er heldigvis blevet spurgt til begge scanninger, om vi ville vide barnets køn, så da vi sagde nej, ledte jordemoderen ikke efter noget... Men om hun har set 'noget', ved vi jo ikke, de er jo dog professionelle ;)
Der er da også kommet nogle kommentarer til vores beslutning om IKKE at ville vide barnets køn fra noget familie og andre bekendte... 'Så kan vi jo ikke gå ud og købe noget på forhånd!!!' Jo, det kan i, bare ikke i kønsfarverne, hvilket netop var vores hensigt... ALT behøver ikke at være lyserødt/lyseblåt, og der findes babytøj i neutrale farver, som bare er så sødt, så hvis de absolut vil købe noget i kønsfarven, så må de vente til den lille er kommet B) Det er jo trods alt vores barn, og vi ser det også som en stor del af spændingen, ikke at vide kønnet :)
Jeg har også haft en rimelig let graviditet so far... Havde meget kvalme i starten, men slap da for at snakke i den store telefon, så det var da til at overkomme... Sov meget af tiden, da det var om aftenen jeg var værst ramt. Så skal jeg undgå at sidde/ligge for meget i vores sofa, da ryggen ellers begynder at brokke sig, og ellers har jeg størst problemer med forstoppelse :(
Har indtil videre taget små 9 kg på, så hvis jeg skal holde mig indenfor det anbefalede, så må jeg kun tage max 1 kg mere på inden termin d. 19. sep. (det kan jeg vidst godt skyde en hvid pil efter :laugh: )
Anmeld