Jubiii - så røg sutten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

Webredaktøren-vb

I fredags fyldte knægten 3 år, og så begyndte de onde forældre at tale om, at nu var det tid til at smide sutten :pisk: I går tog vi så til Halloween i Tivoli, hvor han ligeså fint gik op til en af heksene (skuespillerne der går rundt) og gav hende sin pose med sutter. Hun blev lidt overrasket, men var heldigvis helt med på ideen, og fortalte ham også hvor stor en dreng han var... Efterfølgende fik han en Build-a-bear, så han havde noget at trøste sig med ved aftentid, og det ser ud til at projektet lykkedes. Han sov da i hvertfald fint nat 1 uden sutter :klap:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

mariamiss6-vb

Ha hvor sejt er det lige... godt gået sgu.... Fedt at heksen var hurtig dér.

Anmeld

14. oktober 2009

Mor til to-vb

Tillykke.

Anmeld

14. oktober 2009

Webredaktøren-vb

Tak tak. Og her anden nat er han også bare faldet i søvn... 'Jeg er jo tre år', sagde han ligeså stolt efter godnathistorien, og så lagde han sig uden brok. Han er åbenbart ikke klar over, at lidt piveri kunne have skaffet masser af ekstra sympati ;)

Anmeld

14. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Tillykke tillykke :) Vi har aftalt med vores at han skal aflevere dem til julemanden i december måned..... Er lidt spændt på hvordan det kommer til at gå da han er MEGET glad den...... Men nu må vi se.....

Anmeld

14. oktober 2009

Webredaktøren-vb

Min knægt har elsket sine sutter siden dag 4 efter fødslen... og brugt dem rigtigt meget :blush: Jeg havde virkelig frygtet det værste, men nu ser det altså ud til at gå uden problemer. Sådan kan man blive så overrasket...

Anmeld

15. oktober 2009

Hobitten-vb

Stoooor dreng.. Det er utroligt som de pludselig kan alting, når de bliver omkring de 3 år - er der mon noget magisk over den alder??? :huh: :laugh: :laugh: Vi fandt en rigtig rar julemand i et stormagasin at aflevere sutterne til.. Han fik en lille julemus i bytte (noget småskrammel) og den har fået æresplads på værelset. Her selv næsten et år senere, kan han stadig finde den frem og sige: den fik jeg af julemanden.. :) Spurgte efter sutten en enkelt gang den første aften, og så ikke mere. Har dog skullet prøve lillebrors nogle gange nu her - men de er jo lidt små, så han kan godt selv se at det er lidt fjollet.. :laugh: :laugh:

Anmeld

16. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Vi har også planer om at finde julemanden i vores storcenter....han har en væg hvor han hænger alle sutterne op så man kan se hvor mange der er blevet afleveret :) Er dog stadig lidt spændt på hvordan han vil tage det.....han har aldrig rigtig været knyttet til sine sutter, har for det meste bare brugt dem når han skulle sover eller var ked af det.....men her inden for de sidste par måneder vil han have den hele tiden....så nu må vi se om han vil af med den :)

Anmeld

16. oktober 2009

Webredaktøren-vb

Hobitten skrev:
Stoooor dreng.. Det er utroligt som de pludselig kan alting, når de bliver omkring de 3 år - er der mon noget magisk over den alder??? :huh: :laugh: :laugh:
Ja, der er noget helt særligt ved den alder, men for mine børn gælder så desværre også, at de kommer i trodsalderen her... selvstændigheds-alderen, hedder det jo nu om stunder :angry: I USA taler man om The terrible two, men hos mine unger, er der mere tale om, at 3-årsalderen er sød men ved gud også krævende :woohoo:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.