Puha - morgen med meget selvstændigt barn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

Webredaktøren-vb

Nogle morgener er bedre end andre, når man har et barn på snart tre år :woohoo: Idag ville han selv vælge tøj, ombestemte sig nogle gange omkring morgenmaden, ville ikke have regntøj på og slet ikke gummistøvler... til gengæld ville han selv cykle i børnehave - hvor er det dejligt med initiativ fra knægten... altså indtil han havde cyklet i fem minutter og så hellere ville trække i den silende regn :S Det lykkedes mig med lidt pædagogisk snilde at få ham på cyklen igen, men alligevel sidder jeg nu gennemblødt på jobbet, for jeg havde selvfølgelig selv glemt mine regnbukser :angry: Godmorgen herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Fuzzbox-vb

Og så bliver der klaget over, at de danske børn ikke kan tænke selv :D HA HA

Anmeld

7. oktober 2009

Mor til to-vb

AAARRRGH! Flot klaret! Det er bare super svært at holde fokus. Vægelsind er bare træls! :angry: Vi har selv for alvor fået en datter der har smag for det. Man skal virkelig vælge sine kampe med omhu. Jeg er faktisk i tvivl om om hun kan tænke selv, for det virker ikke særlig logisk eller noget som helst andet det hun siger. Håber ikke hun tænker det samme, for så skal hun ikke i skole med sine jævnaldrende... :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.