Prøv at råbe af ham, måske det virker / hjælper... (Det kan jeg sagtens sige, for jeg kan ikke selv få mig til at råbe af folk) :(
Vi ligner hinanden. Tror det kan tælles på èn hånd hvor meget jeg har råbt. Prøver mere at sætte mig ind i situationen og forstå hvorfor personen reagerer som de (han) nu gør. Hvilke faktorer der spiller ind og handler der ud fra. Men når, som du skriver, er panikslagen, så erstattes det til tider af en ikke særlig rationel følelse af afmagt og en 'plan B'. Så selvfølgelig er jeg skrækslagen. Jeg tænker jo som en kvinde, for når vi siger noget flere gange, henkastet slynger det ud, så er det fordi vi mener det. Er ikke helt sikker på det er sådan mænd tænker. Er det mere LIGE NU, tanken kom.... og så videre... er bare farligt i min overbevisning for hvad hvis den en dag bliver grebet med et 'ok, hvis det er det du vil...' Ja så er der meget der kan mistes på grundlag af en bemærkning der trættende er slynget ud i noget der evt hanlder om ALMINDELIG STRESS !!!!!
Og Bibi - nej der kan skrives bøger om hvad mænd ikke forstår (hmmm er der vidst faktisk gjort ;) )... man kan dunke dem i hovedet og de kigger forvirret på opvasken og sokkerne som var det vi i sidste uge brokkede os over, og som de i teenageårene er blevet indprintet af deres mor som noget der skal gøres, alt andet er forstumet i tåger af 'vigtige' ting, men dette er blevet lagret så kraftigt at det er det der popper op som første valg i harddisken. Hmmm at ha mænd der er yngre begynder jeg nu at kunne se det smarte i :P
Men jo, er sgu misundelig på de kvinder der har styrken og ligegyldigheden til at turde sige 'så gør dog sådan og sådan'... og hvile i mig selv vel vidende at jeg er sq guld så gu sker der da ej en skid.... meeeeen sådan er jeg ikke. Jeg er et smilende srviceorgan, en kontrolfreak, en perfektionist der hellere vil brække mig af stress og tanker end sætte et helt liv over styr af coolness. :kiss:
Men i er skønne :). Godt at vide at ALLE ikke er så 'ligeglade' endda ;)
Anmeld