Laver I mormor-mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2009

Frede-vb

Udover boller i karry laver vi meget sjældent farmor-mad, som det hedder herhjemme. Jeg synes, det er svært at lave, som 'vor mor' lavede det... og så smager det ikke ordentligt. Især sovsene bliver så mærkelige med klumper i, og der skal jo en hulens masse gryder og andet udstyr i brug, når man laver den slags mad, og så brænder det på og bla, bla, bla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

Fuzzbox-vb

Jeg er ret glad for mormormad :) Så når det skal være ekstra hyggeligt, så bliver der da skruet op for mormors kødgryder :D

Anmeld

4. oktober 2009

MetteNB-vb

Min mands livret er flæskesteg med alverdens tilbehør. Han er generelt til bedstemor mad, og det har smittet af på drengende. Så her bliver der jævnligt serveret frikadeller, medister og sådan noget. Jeg selv er mere til 'det moderne køkken'. Så kan vist godt sige, at 'spiseplanen' her i huset er meget blandet.

Anmeld

7. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Nej det er meget sjældent vi får mormor mad her.... Vi er alle sammen mere til salater og pastasalater osv... En gang i mellem bliver der dog lavet boller i karry eller flæskesteg med alt tilbehør men det er godt nok ikke tit :blush:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.