En rigtig omgang galde, bræk eller hva man nu skal kalde det - jeg er bare SÅ træt af det hele!
Man skulle tro jeg var alenemor, der er ikke rigtig nogen forskel. Overvejer bare at skride fra det hele, tage datteren under armen fortælle manden at nu er det slut, jeg har ikke 2 børn, kun 1.
Ja, jeg har barsel, nej jeg tjener ikke ligeså meget som ham, nej jeg arbejder ikke om natten, nej jeg ved ikke hvor hårdt det er, heller ikke at vende døgnrytmen igen. Men for h...... han har 12 dages fri, startede torsdag morgen i sidste uge, nu er det mandag, og han ligger og sover lige nu, for sørme om han kan vende rundt på. Så er det jo også logisk at jeg skal lave alt det huslige, ikk... Og passe datteren. Når han nu er vågen om natten, så kunne han sgu da bruge tiden lidt konstruktivt. HAn roder køkkenet til, laver mad, te ovs - men kan klaptorsken rydde op? Nej det gør konen når hun står op. Hun rydder også lige tøjet op, tømmer opvaskeren, sætter det brugte service ind. Alt imens babymosen bliver lavet, ungen skriger for hun har vendt sig om og kan ikke komme videre, kattene skal have mad. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har fået morgenmad- om morgenen.
JEG ER BARE SÅ GAL!
Han kunne ikke tage med til lægen med datteren i fredags, fordi han var træt. Hun skulle ha dryppet ørerene og til læge igen idag. en voksprop. Prøvede at gøre det selv i lørdags, men det kunne ikke lige lade sig gøre, og først efter endnu en diskution fik jeg ham til at hjælpe igår aftes. Han kan ikke li at gi hende mad, så det gør jeg, når han endelig gør det, skælder han hende ud for ikke at sidde stille. han er for træt til at skifte ble, for træt til at lege, gider ikke gå tur med hende, for det er da fuldstændig uden mening. Resultat: Han kan ikke putte hende mere. Men det gør mor jo bare.
Han har tid til at spille computer, tid til at spille wii, tid til at tage ud til rollespil. Jeg kan ikke engang få tid til at tage ud og handle ind uden han ringer; hun græder, hvornår kommer du hjem, hun vil ha sin mor. Tag dog et ansvar, mand. Tag en beslutning, men det kan han heller ikke.
Og han vil ha 4 børn - det bliver sgu ikke med mig!
Anmeld