Var det ikke noget med sådan en her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. september 2009

Mary

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-24794280.html 

Der er da virkelig ikke noget jeg har mere lyst til end at stille mig op ved siden af min mand og PISSE  Det kan godt være jeg er sart, men jeg tisser altså heller aldrig i skovbunden, og helst heller ikke på rasteplads-wc'ere hvis jeg kan undgå det  ......ville føle mig komplet idiot med sådan et rør...... andre?

Men så er der jo også tis'letten   www.tislet.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Kaufie

Hvor smart - den har jeg haft brug for på mange busture, hvor man fik 10 min tissepause - og så SKULLE man bare få tisset så snart man satte sig på toilettet, for der stod 17 andre trængende piger/kvnder udenfor...... Der har jeg godt nok haft præstationsangst.....

Det er af en eller anden grund ikke så udtalt efter jeg er blevet mor???

Anmeld

3. september 2009

Helle30

Haaarhhharrhh: The world is your urinal, blev der sagt til sidst i videoen.
Jeg kan ikke rigtig se nødvendigheden af den dims - ja udover, hvis jeg nu selv havde opfundet den og solgt 40.000 stk. allerede - så kunne jeg jo have lænet mig tilbage og arbejdet, når det passede mig, få huset pudset og malet og ansætte en oldfrue til rengøring og andet forefaldende.

Men heeel øøørligt: Hvis man alligevel skal tisse et sted, hvor der ikke er adgang til at tørre sig, så er det da ligegyldig, om man laver en bred skrævert, eller man sætter en forlænger på fjamsen. Man er nød til at ryste underlivet voldsomt bagefter alligevel.

- Helle - har ikke de store problemer med at tisse bag en busk (fremfor i bukserne).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.