Drømmer i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

LineD

Caroline86 skriver:

hahaha!
Line for fan'!

Men jo, jeg drømmer også helt vildt... I nat (da jeg langt om længe fik lidt søvn) havde jeg startet en skiskole hvor det så viste sig at alle 12 børn var mine egne... Daniel gad ikke hjælpe med at passe skiskolen, for han ville hellere reparere liften - som virkede upåklageligt!!!
Endte med at jeg lærte mig at flyve, for jeg skulle skrive et brev til ham, og det kunne jeg kun hvis jeg kunne flyve.. så jeg baskede rundt og lærte børnene at stå på ski, mens jeg skrev et brev til Daniel om at hans lillebror skulle holde op med at drille...
 MEGET mærkelig drøm!!!

Hihi LOL og jeg troede min drøm var mærkelig   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

LineD

Mirjam123 skriver:

Åhh for den da.. døjer jeg ikke med.. men i nat drømte jeg at jeg fødte et barn med tøj på og er faktisk ikke klar over om det var en dreng eller pige. og det så ud som om det var nogen måneder gamelt..

Hehe, det var da praktisk Med tøj og det hele

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LineD skriver:

Hihi LOL og jeg troede min drøm var mærkelig   

nu er der jo ingen af os to der nogen sinde har påstået vi var helt normale, så mon ikke det er derfor vores drømme også er lidt på grænsen!? hæhæ

Anmeld

3. september 2009

LineD

Caroline86 skriver:

nu er der jo ingen af os to der nogen sinde har påstået vi var helt normale, så mon ikke det er derfor vores drømme også er lidt på grænsen!? hæhæ

Hold da op! Man hører da tit om folk der føder døve hundehvalpe uden øre, og for den sags skyld tror jeg da jeg har set en flyvende skiinstruktør eller 2 Haha

Anmeld

3. september 2009

Moderator

LineD skriver:

Hold da op! Man hører da tit om folk der føder døve hundehvalpe uden øre, og for den sags skyld tror jeg da jeg har set en flyvende skiinstruktør eller 2 Haha

hahaha... du har ret!! det er alle de andre der er mærkelige

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Jeg drømte mega meget og mega syret, da jeg var gravid... Alle 3 gange... Puha, det er hårdt at stå op om morgenen og slet ikke føle sig udhvilet, fordi man har 'knoklet' rundt i drømme hele natten... :-S

Anmeld

3. september 2009

4kløver

Har også drømt underlige drømme i sær om den lille da vi ikke viste kønnet.. Jeg husker at vi skulle ha svar på nogle prøver og der ville kønnet også komme.  om natten drømte jeg at jeg fik dreng i arme men 2 min efter kom de og sagde at jeg skulle ha det der stod på brevet og der stod pige   Så da jeg vångede om morgen sagde jeg det til manden,

Så vis de drømme jeg har haft skulle passe vejer hun 2500g (ved at det er en pige)

Anmeld

3. september 2009

missKat

Drømmer... det er ikke ordet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg har altid drømt meget, men nu grænser det til det sindsyge.
Føler slet ikke jeg sover...

jeg har drømt flere gange at vi får en pige, men idet at jeg først har termin i april, så er der lææænge til vi får oplæaret spørgsmålet.
ellers drømmer jeg meget, hvor kæresten er med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.