Drømmer i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. september 2009

Orkide86

Hej.

Ville høre om i drømmer meget nu hvor i er gravide..

Jeg har ikke gjort det meget før hen, men det sidste tid drømmer jeg hele tiden og så igen. Et par gange om den bette og ellers er det altid noget hvor min kæreste os er med.. synes det er underligt har aldrig drømmet så meget som jeg gør nu.

Knus Mirjam 30+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Mira0911

Mirjam123 skriver:

Hej.

Ville høre om i drømmer meget nu hvor i er gravide..

Jeg har ikke gjort det meget før hen, men det sidste tid drømmer jeg hele tiden og så igen. Et par gange om den bette og ellers er det altid noget hvor min kæreste os er med.. synes det er underligt har aldrig drømmet så meget som jeg gør nu.

Knus Mirjam 30+2

Da jeg var gravid... Hold op hvor jeg drømte end masse... Jeg drømte dårlige og gode drømme....

Anmeld

3. september 2009

Maise

ja jeg drømmer også en masse mærkeligt, har dog ikke drømt om babyen endnu, ihvertfald ikke noget jeg kan huske.

Anmeld

3. september 2009

kiroo

Jeg har mærkelig drømme nu og havde det også da jeg ventede den første, de fleste gravid jeg kender har haft flere drømme end normalt..

Anmeld

3. september 2009

LineD

Jeg drømmer helt vildt, stort set hver nat, havde den særeste drøm i nat, jeg fødte et stort kuld døve hvalpe, men iflg. sundhedsplejersken var det helt normalt, for de fik først øre når de var 3 mdr

Total volapyk...

Knus Line, der bestemt har taget skade af at få endnu en hund haha

Anmeld

3. september 2009

Valle81

Ikke endnu i denne gravidite, men da jeg ventede Asta drømte jeg meget og hele tiden:0)

Og især sådan nogle katastrofe drømme. Både med og uden baby i:0(

Anmeld

3. september 2009

Orkide86

LineD skriver:

Jeg drømmer helt vildt, stort set hver nat, havde den særeste drøm i nat, jeg fødte et stort kuld døve hvalpe, men iflg. sundhedsplejersken var det helt normalt, for de fik først øre når de var 3 mdr

Total volapyk...

Ha ha spændende drøm hehe.

Det er de underligste drømme, og det er først her for nyligt det er blevet så slemt..

Anmeld

3. september 2009

LineD

Mirjam123 skriver:

Ha ha spændende drøm hehe.

Det er de underligste drømme, og det er først her for nyligt det er blevet så slemt..

Ja det er også først her de sidste par uger, det er tit noget værre sludder
Andre gange drømmer jeg om bejs, og så vågner jeg ved yveret er spruget læk på hele min trøje... og nægter simpelthen at sove med sportstop og indlæg.. hehe

Anmeld

3. september 2009

Orkide86

LineD skriver:

Ja det er også først her de sidste par uger, det er tit noget værre sludder
Andre gange drømmer jeg om bejs, og så vågner jeg ved yveret er spruget læk på hele min trøje... og nægter simpelthen at sove med sportstop og indlæg.. hehe

Åhh for den da.. døjer jeg ikke med.. men i nat drømte jeg at jeg fødte et barn med tøj på og er faktisk ikke klar over om det var en dreng eller pige. og det så ud som om det var nogen måneder gamelt..

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LineD skriver:

Total volapyk...

hahaha!
Line for fan'!

Men jo, jeg drømmer også helt vildt... I nat (da jeg langt om længe fik lidt søvn) havde jeg startet en skiskole hvor det så viste sig at alle 12 børn var mine egne... Daniel gad ikke hjælpe med at passe skiskolen, for han ville hellere reparere liften - som virkede upåklageligt!!!
Endte med at jeg lærte mig at flyve, for jeg skulle skrive et brev til ham, og det kunne jeg kun hvis jeg kunne flyve.. så jeg baskede rundt og lærte børnene at stå på ski, mens jeg skrev et brev til Daniel om at hans lillebror skulle holde op med at drille...
 MEGET mærkelig drøm!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.