Vil lige dele.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2009

Ida-vb

min lille skat kan da slet ikke være med her ;) Han er fire år, og vejer kun 15 kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

sjuus-vb

Ja Habermas, jeg sad også lige og ærgrede mig over jeg ikke var hurtig nok på tasterne :skriv:

Anmeld

18. september 2009

M Illum-vb

Altså når der er noget der hedder flerkoneri - så er der vel også noget der hedder flermanderi (eller noget i den stil) :woohoo:

Anmeld

22. september 2009

Sofies mor-vb

Sundhedsplejeske i går 4 mdr. 72 cm og 7 kilo, regner snart med at hun skal konfirmeres :woohoo:

Anmeld

23. september 2009

Mor til to-vb

M Illum skrev:
I min familie er jeg blevet det sorte får, fordi jeg 'falder lidt uden for kategori'. Som min mor siger ; 'du vejede jo ikke for meget da du var teenager'. ... Det er så fordi mine forældre hele tiden snakker om at nu må de altså ikke blive tykke (læs: ikke komme til at ligne deres storesøster)
Hvad sker der med nogle mødre. Selvfølgelig skal man tænke på sit helbred, men sådan en latterlig indirekte kommentar er da lige til at lukke op og sk... i! Bliver så gal over sådan ufølsomhed. Ja undskyld. Det var jo faktisk din mor der sagde det, så jeg skal jo lige passe på. Herhjemme er det lige modsat. Vi taler ikke om at datteren er for tynd, men sønnen (som er 5 måneder, 68 cm og 9 kg) bliver kaldt for 'lille lækre tyksak', så meget at datteren er begyndt at kalde mig det, fordi hun mener det er et kompliment :laugh:. Det var jeg så ikke helt tilfreds med :( .

Anmeld

23. september 2009

M Illum-vb

Et eller andet sted, så er det jo sådan samfundet er idag. Jo mere radmager, jo bedre. Jeg har ikke så meget til overs for min familie så sig du bare havd du vil :laugh: Hvis bare man er elsket........ Vil sgu hellere have et kilo eller 2 for meget, end at være supertynd (manden kan også bedst li piger med kurver) :P

Anmeld

4. oktober 2009

KristineLorenzen-vb

Hmm... Eugene blev vejet da han var 3 mndr. 7,7 kg og 63 cm En lille dejlig basse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.