ens krop....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

CRS

Eva skriver:

Hæhæhæ..ja, du har helt sikkert ret...det kommer vidst også til udtryk i min måde at bruge mænd, ingen  sex, ingen mand...hvad skal man dog bruge dem til??
Jeg tror sgu jeg kommer til at være single resten af mit liv..
Knus..

Tror jeg sku også!!

Ej det kan være der kommer en fejer dig helt i knæ!!!

Hvis ikke så klarer du dig sku uden tvivl også uden den uduelige ridder på hans slidt hvide/grå Æsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Honningblomst

CRS skriver:

Tror jeg sku også!!

Ej det kan være der kommer en fejer dig helt i knæ!!!

Hvis ikke så klarer du dig sku uden tvivl også uden den uduelige ridder på hans slidt hvide/grå Æsel

Ja, mon ikke jeg gør, trods alt.....

Det ville da være sjovt hvis der kom en der kunne "omvænne" mig...men altså, jeg har efterhånden kysset så mange frøer, at jeg ikke tror på der er flere prinser tilbage...alle prinserne er taget og det er altså nogle fæle slimede tykke tudser der er tilbage...bare ærgeligt Eva..

Anmeld

3. september 2009

LineD

Eva skriver:

Jeg mener at have læst, at det er fordi mælkekirtler udvider sog og dermed maser fedtvævet som ikke udvider sig igen når kirtlerne trækker sig sammen....
Knus Eva...som kunne bestå penalhustesten efter tre børn-griner

Er det ikke blyantstesten Eva

Anmeld

3. september 2009

CRS

Eva skriver:

Ja, mon ikke jeg gør, trods alt.....

Det ville da være sjovt hvis der kom en der kunne "omvænne" mig...men altså, jeg har efterhånden kysset så mange frøer, at jeg ikke tror på der er flere prinser tilbage...alle prinserne er taget og det er altså nogle fæle slimede tykke tudser der er tilbage...bare ærgeligt Eva..

Hvem siger ikke at en tyk slimet frø kan vise sig efter et kys, at blive til en tyk slimet mand med navle fnuller og øl ånde, der sidder og små prutter konstant i hans nikotin gule ligeså klamme lænestol, kun iført netundertrøje og morfar underdrenge der er ligeså gule???!!!! HMMMMMMMM

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

CRS skriver:

Hvem siger ikke at en tyk slimet frø kan vise sig efter et kys, at blive til en tyk slimet mand med navle fnuller og øl ånde, der sidder og små prutter konstant i hans nikotin gule ligeså klamme lænestol, kun iført netundertrøje og morfar underdrenge der er ligeså gule???!!!! HMMMMMMMM

øøøvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv.......føj...jeg ser ham Onslow for mig....fra fint skal det være...hvorfor mon jeg sagtens kan undvære sådan en-griner

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

LineD skriver:

Er det ikke blyantstesten Eva

Niks..her kunne jeg tage den udvidende test...nemlig et penalhus og ikke bare et af de små, men et af dem med tre lag du...haps, ind under patte og så sad det der.
Tror jeg kunne have gjort det helt fantastisk som smugler...

Anmeld

3. september 2009

LineD

Eva skriver:

Niks..her kunne jeg tage den udvidende test...nemlig et penalhus og ikke bare et af de små, men et af dem med tre lag du...haps, ind under patte og så sad det der.
Tror jeg kunne have gjort det helt fantastisk som smugler...

Hihihi Som du kan skrive det

Anmeld

3. september 2009

Barbamama

lowe skriver:

hej

hvordan undgår man at få hænge bryster.. mine er meget tunge og store selvom hun har taget alt..            

skal man bare træne sin krop bagefter for at få den pæn igen..

nu det ik fordi det er meget for mig.. måske 1-2 cm på røven og så meget meget meget lidt mave og så passe på mine bryster..

???????

Ja Jeg har altid haft små bryster og gik fra en 75A til en 80D!!  
Men ak.... Jeg har også fået en smule hængebryster nu...  Øv....

Anmeld

15. februar 2010

MULLER

michella80 skriver:

Ja Jeg har altid haft små bryster og gik fra en 75A til en 80D!!  
Men ak.... Jeg har også fået en smule hængebryster nu...  Øv....

hva gør du ved det??? at de hænger lidt..

er du ik ked af det...

Anmeld

16. februar 2010

Barbamama

lowe skriver:

hva gør du ved det??? at de hænger lidt..

er du ik ked af det...

Jo det er jeg, men jeg er ikke lige parat til at blive opereret. Min kæreste sender mig stadig øjne når jeg skifter tøj så det betyder meget, men altså ens krop ændrer sig jo efter en graviditet. Vi vil gerne have et barn mere og bliver det meget værre med mine bryster efter det vil jeg overveje at få dem lavet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.