ens krop....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.956 visninger
30 svar
0 synes godt om
3. september 2009

MULLER

hej

hvordan undgår man at få hænge bryster.. mine er meget tunge og store selvom hun har taget alt..              

skal man bare træne sin krop bagefter for at få den pæn igen..

nu det ik fordi det er meget for mig.. måske 1-2 cm på røven og så meget meget meget lidt mave og så passe på mine bryster..

???????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Maise

hmm hvad brysterne angår, så lever de deres eget liv. de kommer til at hænge når de vil, det kan ikke trænes. Dog jo mindre de er jo mindre hænger de jo som regel.

Anmeld

3. september 2009

TbCp

lowe skriver:

hej

hvordan undgår man at få hænge bryster.. mine er meget tunge og store selvom hun har taget alt..            

skal man bare træne sin krop bagefter for at få den pæn igen..

nu det ik fordi det er meget for mig.. måske 1-2 cm på røven og så meget meget meget lidt mave og så passe på mine bryster..

???????

Tror bare man skal krydse fingre for at de ikke hænger

Jeg er en af de heldige. Nu er LIva to år og mine bryster ser stort set ud som inden jeg blev gravid!

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

Tidens tand , vægtøgning og tab og graviditet er alt sammen med til at give lange trætte bryster...du kan bare håbe det ikke sker...mine bæev ødelagt af overvægt og tab..heldigvis kan man købe sig til meget

Anmeld

3. september 2009

Hjaltesmor

Så vidt jeg har forstået, så har hængebryster ikke noget med amning at gøre. Den 'skade' sker under graviditeten (vægtøgning), hvis den sker. Så tricket er at tage så lidt overflødigt på som muligt under graviditet. Amning skulle ikke gøre til eller fra.

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

Signeb skriver:

Så vidt jeg har forstået, så har hængebryster ikke noget med amning at gøre. Den 'skade' sker under graviditeten (vægtøgning), hvis den sker. Så tricket er at tage så lidt overflødigt på som muligt under graviditet. Amning skulle ikke gøre til eller fra.

Jeg mener at have læst, at det er fordi mælkekirtler udvider sog og dermed maser fedtvævet som ikke udvider sig igen når kirtlerne trækker sig sammen....
Knus Eva...som kunne bestå penalhustesten efter tre børn-griner

Anmeld

3. september 2009

CRS

Som en klog mand engang har sagt : Det gør ikke noget de lange, bare de lige lange

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

CRS skriver:

Som en klog mand engang har sagt : Det gør ikke noget de lange, bare de lige lange

Ja ja...men det er jo ikke til at måle når de lander på gulvet, vel...

Anmeld

3. september 2009

CRS

Eva skriver:

Ja ja...men det er jo ikke til at måle når de lander på gulvet, vel...

Der er jeg jo heldigvis håndværker (eller noget) så smider man lige poserne over skuldrene og måler dem på ryggen eller lårene eller hvor langt de nu måtte nå ned af kroppen

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

CRS skriver:

Der er jeg jo heldigvis håndværker (eller noget) så smider man lige poserne over skuldrene og måler dem på ryggen eller lårene eller hvor langt de nu måtte nå ned af kroppen

hahahahaha.....Ihh, altså, det er jo også bare fordi I håndværkere er så skide praktiske...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.