Jeg fik fjernet mandler 2 gange!
Første gang som 17 årig, jeg havde også altid halsbetændelse eller 'ondt i halsen'.
Jeg fik det gjort på holbæk, for havde hørt at de havde en god børneafd. Der hører man også til som 17 årig. Det gik også rigtig fint. Kunne godt mærke trådene i halsen, det gjorde ondt at tale, og den stod på is, milkshake og blød mad i ca 2 uger.
En sygeplejerske ringede til mig dagen efter og spurgte hvordan jeg havde. Jeg lå i sengen og havde mega ondt, så hun syntes jeg godt kunne tage en morfin pille mere(dem fik jeg med hjem). Men men, jeg kunne ikke tåle dem og blev hammer syg om aftenen, så vagtlægen måtte komme forbi. Han så lidt på mig, mente jeg havde fået en forgiftning af de piller og at der var gået et sting eller 2. :dry: Ikke noget alvorligt.
Og så skete der ikke mere før et par år senere.
22 dec blev jeg syg. havde meget ondt halsen, kunne ikke åbne munden, mere end 2 cm (lægen målte det). Så jeg blev sendt på øre- næse- hals afd på slagelse sygehus, hvor de konstaterede at der sad en stump mandel tilbage, der var blevet overset, den havde udviklet sig til en byld, rigtig godt betændt, der havde lammet min kæbemuskulatur! :ohmy: Så jeg blev pænt indlagt og i det næste døgn pumpet med pencilin. Jeg kom dog hjem til jul :laugh:
Nå, men jeg fik så fjernet resten i marts måned året efter. Og har faktisk ikke rigtig haft ondt i halsen siden.
Håber ikke at det har skræmt dig :woohoo:
Jeg tror bare ikke at der er ret mange mennesker der kan prale med at have fået det gjort to gange. Ville nu godt ha nøjes med en. :side:
Anmeld