Fåårk, jeg skal have fjernet mandler!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.033 visninger
27 svar
0 synes godt om
17. september 2009

LouiZe-vb

Pest eller kolera? Konstant halsbetændelse eller cut cut med mandlerne??? Jeg har haft 5 (!!!) halsbetændelser de sidste 4 måneder :ohmy: Og i går sagde doktormanden STOP! Så nu venter jeg på en indkaldelse fra Gentofte... Har læst lidt frem og tilbage på nettet, hvilket man IKKE skal gøre når man som voksen skal igennem dette. Så fortæl mig at det ikke er slemt, og at is og youghurt smager FANTASTISK i 2 uger :blink:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Fuzzbox-vb

Så er det nu, at du skal til at udvide dine is og youghurthorisonter :D Jeg troede ikke at det var noget man gjorde på voksne?

Anmeld

17. september 2009

Titte-vb

Hvis du bor i nærheden af MCD, så er deres milkshake det bedste og køligste du kan få i de første dage...... har du en ismaskine kan du også selv lave det, og det lindrer samtidig med at du får noget fast føde som ikke gør ondt at få passeret i spiserøret. Det kan godt være det gør ondt at få fjernet mandler som voksen, men tænk på at du så slipper for den mange og gentagne halsbetændelser du jo har haft, nu får du så bare ondt i nogle dage en enkelt gang, og slipper altså for at komme på penicilin igen og igen... Men jeg er ikke misundelig, fik mine taget da jeg var barn, så jeg kan jo sagtens sige..... Pøj pøj med det, det kan kun ende godt!!

Anmeld

17. september 2009

Sofies mor-vb

øv øv...godt med isen :)

Anmeld

17. september 2009

LouiZe-vb

Fuzzbox, det er heller ikke helt normalt at gøre det på voksne har jeg ladet mig fortælle. Der er en grænse på 4 halsbetændelser om året, eller derover, så anbefaler de det. Problemet ved at gøre det på voksne er at vores mandler er meget større end på børn, så det tager længere tid før at sårene heler. Så jeg har læst mig frem til at det er 14 dage hjemme, med et MINIMUMS aktivitetsniveau så det ikke springer op :blink: Titte, du er for genial!!! Havde slet ikke tænkt på milkshakes og jeg elsker det :P Bliver nok stamkunde og kommer ind af døren med et skilt hvor der står: 'Det sædvanlige, tak' :laugh: (Har nemlig også læst at man har svært ved at tale de første dage)

Anmeld

17. september 2009

Fuzzbox-vb

HA HA ^^

Anmeld

17. september 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Fuzzbox skrev:
Jeg troede ikke at det var noget man gjorde på voksne?
Det sker nok ikke så tit - men min mor fik fjernet mandler, da hun var midt i 50'erne og en måneds tid før sit sølvbryllup. Det havde umiddelbart to positive effekter: Hun var nødt til at holde op med at ryge og fik aldrig begyndt igen. Og hun tabte sig så meget, at hun kunne have sin (knækorte) brudekjole på til morgengildet på sølvbryllupsdagen.

Anmeld

18. september 2009

Pia S-vb

Stakkels dig. Skal jeg komme forbi med en milkshake, når du er i mit hood??? Og det der med ikke at kunne tale - uhhhh det bliver slemt! Kan næsten se manden glæde sig allerede :-) Knus herfra

Anmeld

18. september 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Is og milkshake er da ikke fast føde! Men ok det smager da godt, men sikkert ikke i 14 dage :0)

Anmeld

18. september 2009

LouiZe-vb

Åhh, det ville være dejligt Pia :-) Og manden synes faktisk det er lidt sjovt, men jeg skal nok blive en haj til at skælde ud på tegnesprog!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.