Hvad skal I have til aftensmad i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.163 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. april 2008

linemus

Mangler idéer... Gerne noget nemt, hurtigt, børnevenligt (3 år), gerne sundt og med rester til imorgen...

Line - der sover om få sek.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2008

Marco2

Vi er startet på at lave madplan og handle ind om lørdagen. Jeg skal finde på to retter og Thomas på to.
(det havde jeg ALDRIG troet skulle overgå mig)
Så her er planen:
Lasagnette med masser af grøntsager i.
Oksegryde i wok med masser af grøntsager og hvidløgsbrød til.
Tunfrikadeller med rosmatinkartofler i ovnen.
Tortellini med kørvelsovs.

Mon det kan bruges??

AG - nu med en plan 8(

Anmeld

1. april 2008

Rasmine

Spaghetti og kødsovs.
Mille har bestemt.
Det er sgu os så nemt, og nu hvor Lars ikke er hjemme, må det gerne være super nemt.
:$

Anmeld

1. april 2008

Tynen

Mebach skriver:

Spaghetti og kødsovs.
Mille har bestemt.
Det er sgu os så nemt, og nu hvor Lars ikke er hjemme, må det gerne være super nemt.
:$

Den hopper vi på! :)
Valget stod mellem det eller lasagne..
Hader at finde på ideer til mad!

Trine

Anmeld

1. april 2008

Ny mor

Omelet i ovn - svitsede og derefter kogte grøntsagen med æg blandet med cremefraiche og krydderier og evt. revet ost over i ovnfast fad og gode spanske pølseskiver på toppen...uhmmm....
knus Birgitte

Anmeld

1. april 2008

linemus

Birgitte (ny mor) skriver:

Omelet i ovn - svitsede og derefter kogte grøntsagen med æg blandet med cremefraiche og krydderier og evt. revet ost over i ovnfast fad og gode spanske pølseskiver på toppen...uhmmm....
knus Birgitte

Hej. Vil du ikke prøve at uddybe det for en uden hjerne? For det lyder godt og vi har faktisk en masse æg der skal bruges... Hvordan er forholdet osv....?

Anmeld

1. april 2008

Ny mor

linemus skriver:

Birgitte (ny mor) skriver:

knus Birgitte

Hej. Vil du ikke prøve at uddybe det for en uden hjerne? For det lyder godt og vi har faktisk en masse æg der skal bruges... Hvordan er forholdet osv....?

Altså til 6 æg (et fad*) bruger jeg 2-3 store spsk cremefraice og ca. 1/2 d. af kogevandet (plejer at putte boullion i kogevandet, når jeg har svitset grøntsagerne)

Det begynder at være lige i underkanten med en potion efter Julius spiser godt med, så med 3 unger skal du nok lave dobbelt eller koge f.eks pasta til ;)

Anmeld

1. april 2008

Loggidut

her har vi lige spist Høns i asparges....uhhhm, det gled da lige ned ved tif

Anmeld

1. april 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

her har vi lige spist Høns i asparges....uhhhm, det gled da lige ned ved tif

Uhh - der er oss bare Såååå godt! Det tror jeg skisme vi vil ha i morgen.

Anmeld

2. april 2008

linemus

Tak for alle budene. Valget faldt på æggekage i ovnen - det blev rigtig godt. Lasagne og pasta & kødsovs har vi fået de sidste 3 dage før i går, så det var ligesom brugt nok :) Høns i asparges... Hvad går det ud på? Er det så i tartelletter eller hva'? Og er der ikke en, der har opskriften på de berømte tunfrikadeller? Nu vil jeg også prøve dem :) Knus Line - der desværre tror den står på pap-pizza fra fryseren i aften :$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.