Termins gruppe for juni 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

anneh-vb

Silkec, hvor var det godt, at der ikke var noget galt, sikke et chok det må have været for jer! Jeg er nu også blevet scannet, og hvor var det dog helt fantastisk at se den lille krudtugle. Den så bare ud til at have det SÅ godt og trygt, og den lå vist og suttede på tommelfinger, sødt :) Jeg er nu ret så overbevist om, at jeg ikke vil have den dumme vaccine, hverken i USA eller i DK.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Silkec-vb

Hej til jer to gravide piger!!! Går det godt med jer? Jo, jeg blev da ret forskrækket, men der var heldigvis ikke noget galt. :) Og så skal jeg til nakkefolds scanning i næste uge, så det glæder jeg mig også til. Hvordan går det med jeres mavser? Og med at passe tøjet osv? :silly: Håber at I har det godt!! Knus fra Mig!

Anmeld

6. december 2009

anneh-vb

Hej I to Godt at høre fra dig, spændende med din scanning i næste uge. Det glæder jeg mig til at høre om. Jeg begynder endelig at få det bedre, jeg har nu haft to morgener uden opkast wuhu! Og jeg kan mærke, hvordan energien begynder at størmme gennem kroppen, det er SÅ skønt! Maven synes jeg vokser alt alt for hurtigt! Sidste gang var jeg så fin og slank, men denne gang bliver det vist en anden sag. Hvad med jer? Har I også været nødt til at smide yndlingscowboybukserne for flere uge siden? Hvordan har I det ellers?

Anmeld

11. december 2009

Silkec-vb

Hej hej!! Så har jeg været til nakkefolds scanning i tirsdags og det gik rigtig fint! Der var lav risiko for downs syndrom!! ;) Og så var det bare hyggeligt at se den lille igen! Og sjovt at se at min mand var så spændt på den dag! Det var ret sødt! :) Jeg sætter et billede ind af den lille fra uge 10. Hmm,... jo, jeg kan nok i realiteten godt passe mine cowboybukser endnu, men de strammer i løbet af dagen. Jeg har taget to kilo på. Men i starten var jeg voldsomt oppustet og nu har den ligesom lagt sig til rette lidt længere oppe. Så jeg føler det på en lidt anden måde nu. Men mine veninder siger, at de sagtens kan se min lille tykke mave. ( jeg er jo en slank pige) Men jeg har allerede været ude og købe noget lækkerty ventetøj og lånt nogle søde ting af en anden veninde. Så det er super!! Men jeg har en voldsom trang til friture ting og fede, varme retter. Ha ha ha ha.... :silly: Men hvad med jer? Fortæl, fortæl!!! Knus fra Silkec

Anmeld

11. december 2009

Silkec-vb

Min baby i mavsen uge 10, ... åhh ,.. det bliver ikke lige nu. Så skal jeg til at lave de pixles om. Så sorry!!!

Anmeld

17. december 2009

anneh-vb

Hej igen! Jeg er også helt syg efter chips...og egentlig også chokolade, men jeg forsøger at holde igen :-) Jeg har vist ikke rigtig taget så meget på, måske et par kilo, men jeg kan bare slet ikke ha noget, der sidder og strammer på maven, for som du siger, maven vokser i løbet af dagen. Egentlig overrasker det mig, hvor 'lidt' den lille i maven fylder i mine tanker i forhold til sidste graviditet. Jeg tænker, det kommer til at fylde mere, når maven bliver større, men helt det samme som første gang, bliver det nok ikke. Hvordan oplever I det? Og hvordan har I det ellers?

Anmeld

4. januar 2010

Silkec-vb

Kære Anneh & de øvrige gravide!! :) Nu er det jo mest dig jeg korrespondere med. :unsure: Hi hi... Det er rigtig nok at man nærmest ikke har tid til at tænke over graviditeten. Egentlig er det lidt trist! :S Men det kommer nok i takt med at maven vokser som du siger! Jeg forsøger at sætte et billede af min mave ind denne gang!! Så må vi se om det lykkedes! Vil også gerne se din/ jeres!!! Hmm... Billedet er taget i sidste uge 4 måneder henne. Jeg har kun taget 3 kilo på indtil videre, men jeg tror det begynder at gå stærkt nu. Min mave strutter jo lige ud i luften som en torpede. Hæ hæ... den er meget spids.... Husker ikke helt om den var så spids 1. gang!? :blink: Jeg skal til jordemoder i morgen og glæder mig!!! Glæder mig også til at hører fra jer! Og undskyld at jeg har været så længe om at skrive... Kh. Silkec!!!

Anmeld

21. januar 2010

Mor4-vb

Hej alle sammen Så melder jeg mig også under fanerne som gravid, jeg har termin 30.juni med nr 4. Vi har i forvejen en datter på 9½, søn på snart 7 og endnu en datter på 2½. Jeg skal scannes d.4.2, hvilket jeg glæder mig meget til, det er nu forunderligt at se den bette ligge der og sparke og bevæge sig. Vi håber på at få kønnet at vide, de to store børn hepper på en dreng, for ellers bliver vi for mange piger, siger de. :laugh:

Anmeld

21. januar 2010

Mor4-vb

Det er altså sjovt så forskelligt maverne vokser. Jeg har næsten ingen mave på endnu, før om aftenen, men det skal nok komme.

Anmeld

22. januar 2010

Silkec-vb

Kære mor til 4!! jamen så rigtig hjertelig velkommen til dig også!! Jeg skal også til 5 mdr. scanning d.2.2. så jeg glæder mig også helt vildt! Og vi håber selvfølgelig også at få at vide, hvad køn det bliver. Men vi hepper ikke på noget bestemt. Vi har jo kun en pige i forvejen. :P Mange hilsner fra Silkec

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.