Termins gruppe for juni 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

Silkec-vb

Hej hej igen! Ja, der er helt klart noget at overveje inden man får stukket den nål i sig! :unsure: Det lyder som min mavefornemmelse også gør! Det er nok sundere, hvis man bare får s. influenzaen på normal vis. :huh: Men man kan jo håbe på at man kan gå ramt forbi!! Men er der ikke noget med, at hvis man endelig SKAL ha' influenzaen, så er det bedst at vente (hvis man selv kunne bestemme det) Ha ha... til 2 - 3 trimester. ???? Det er uheldigt at få det imens man er i 1. trimester, ik? Ligesom alm. influ? :S Mange hilser fra Silkec :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

anneh-vb

Hej silkec Min datter er lige blevet 1. år. Ja, det er en kæmpe oplevelse at opleve USA indefra. Vi har lige været en smuttur i New York, og det var helt fantastisk, fed fed by! Vi har nu været væk i 4 måneder, så jeg begynder nu også at glæder mig til at komme hjem til jul og få dejlig dansk julemad og se alle igen. Og så er det vist også på høje tid for den lille at komme i vuggestue ;-) Jeg synes det er meget forvirrende med den svineinfluenca, så mange forskellige holdninger og udmeldinger. Men umiddelbart vil jeg helst undlade at få den. Men føler ikke jeg ved nok om det...det sidste man vil gøre, er jo at skade det lille vidunder inde i maven. Jeg vil forsøge at kontakte min læge i DK og høre hende mening - men tror nu heller ikke, hun har det gyldne svar. Jeg har ingen læge her, da rejseforsikringen ikke dækker noget i forbindelse med graviditet. Så jeg nøjes med scanningen for Downs syndrom, der kun koster 2500 herovre! Men vil meget gerne høre hvad din læge siger...

Anmeld

13. november 2009

Silkec-vb

Hej Anne! Hyggeligt at hører fra dig!! :) Vi har også været i New York flere gange. (3 gange tror jeg det kan blive til) Det er en fantastisk by og vi ELSKER i det hele taget USA helt vildt. Har også rejst lidt rundt derovre inden vi fik Malou!!! Men sidste år var vi i Manchester og Liverpool og det syntes jeg ikke var specielt vidunderligt med en lille. :unsure: Men jeg var også så træt, så.... ?! Men altså FANTASTISKE byer, men pyha storby ferie med små børn. Det kan man altså godt få lidt sved på panden af!! :silly: Jeg skal nok lige fortælle dig når jeg har været til lægen.. Du når måske ikke at komme hjem til danmark inden I skal ha' taget den test med downs syndrom? For ellers koster det jo ingenting herhjemme??!!! Men det gør i vel, ikke?!!! ;) Ha' det godt så længe!! Kh. Silkec!!!

Anmeld

15. november 2009

anneh-vb

Hej Silkec Ja, det er dejligt at have nogen at dele den dejlige stadig hemmelige nyhed med. Vi elsker også at rejse, og det er skønt at den lille er så nem at have med. Nej, vi når desværre ikke hjem til 1. scanning, det er lidt ærgeligt. Vi når faktisk kun lige akkurat hjem til at fejre juleaften. Men 2. scanning bliver heldigvis hjemme :-) Håber ellers du har det godt! Et kram herfra

Anmeld

22. november 2009

Christinaxxx-vb

Så kan jeg også melde mig under fanerne ;-) Skal til NF-scanning imorgen. Det ser jeg meget frem til. Blev også scannet i uge 6 da jeg tidl. har haft to aborter. Det giver en stor ro at se der er liv. Så jeg kan næsten ikke vente til imorgen. Kram fra mig ,-)

Anmeld

22. november 2009

anneh-vb

Stort tilykke til dig!!! Hvor langt er du? Og pøj pøj med scanningen i morgen. Jeg skal scannes tirsdag, det glæder jeg mig også voldsomt til! Håber ellers du har det godt!

Anmeld

22. november 2009

Webredaktøren-vb

anneh skrev:
Vi har lige været en smuttur i New York, og det var helt fantastisk, fed fed by! Vi har nu været væk i 4 måneder...
... det var en lang smuttur på 4 mdr. eller var det bare en smuttur til New York? Og har I rejst rundt eller arbejdet? New York er fantastisk! Nå, men herhjemme tager de fleste influenzaen med sindsro og lægger sig nogle dage under dynen, hvis man er smittet... man skal ikke engang ringe til lægen længere :blink: De folk jeg kender, der har været syge, har været det som en typisk influenza - hverken værre eller bedre, så man bliver i hvertfald ikke tilbudt vaccinen medmindre man virkelig er i en særlig situation. ... og så er det jo kommet frem, at de såkaldte eksperter, der har opfordret til massevaccinationer alle har interesser i medicinal-industrien såååå...

Anmeld

23. november 2009

anneh-vb

Smutturen var til New York, men hvilken smuttur!!!Ellers har vi nu været i USA i snart 5 måneder pga. min mands arbjede, og det har været en helt fantastisk oplevelse at snuse til den amerikanske kultur. Min datter er kun lige blevet et år, så jeg holder en forlænget barsel, mens vi er her. Det er godt at høre, at influenzaen ikke er så slem som frygtet. Jeg kender ikke nogen herovre, der har været ramt, men op til flere der er igang med vacciner.

Anmeld

24. november 2009

Silkec-vb

Kære alle sammen!! Og et særligt tillykke til Christina xxx!!!!!!! :) Jeg blev også lige scannet i sidste uge (i uge 10) da jeg begyndte at pletbløde lidt) Men alt var som det skulle være og jeg så det lille myrs hjerte slå lige så fint og den var 5 cm lang, så det kunne ikke være bedre! :) Jeg var så til læge i dag for at få lavet vandrejournal osv. Det gik rigtig fint. Ja, jeg lovede jo dig, Anne, at skrive om hvordan det gik!!! Hun sagde, at der ikke var nogen grund til at få vaccinen på nuværende tidspunkt. Det var Kun gravide med astma osv. (problemer med luftvejene) man anbefalede den til. Så ikke noget der. :) Mange knus fra Mig

Anmeld

24. november 2009

Silkec-vb

PS. alle vores venner og familie ved at jeg er gravid. Det kan jeg nemlig ikke holde hemmeligt særligt længe!! Hi hi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.