Det gik helt elendigt i nat. Aldrig har han været så meget vågen. Jeg gav ham mad 22.30, da var det 4. gang han vågnede siden kl. 19. og han plejer aldrig at få mad før i hvert fald 22, men oftest 23.30...
Jeg tror han havde hørt at han skulle på afvænning og skulle bevise, at det kunne han slet ikke klare...
I dag har han stort set ikke spist ved mig, andet end i morges og her til aften. Det er nok en straf til hans onde mor :-(. Til gengæld har han spist 3 store portioner grød, vi måtte endda lave ekstra her til aften... Til de af jer, der også har læst mit indlæg om Lactulose, så er det nok et problem, at han ikke får drukket så meget... Det gør nok ikke maven bedre.
Vi prøver igen i nat, men håber på en kraftig forbedring, for ellers kan det godt være vi skal have en anden plan.
Men hvor om alting er. JEG fik sovet. 5 timer i streg. Det har jeg ikke prøvet siden han var 1 måned. Det er altså 5 måneder nu. Pyha, hvor var det dejligt! Jeg vågnede klokken 5 og prøvede at falde i søvn, men kunne bare ikke. I stedet startede jeg på den sidste bog i Anne B. Ragdes trilogi. Det var egentlig helt rart.
Anmeld