Kold tyrker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.931 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

Mor til to-vb

Så sker det! I nat tager manden lillebror efter jeg har ammet ham, når jeg går i seng. Jeg lægger mig i gæsteværelset og har tænkt mig at sove HELE natten. AAAAAAAAAAAAAAAHHH! Det bliver så fedt! Håber det går lige så nemt som med storesøster, selvom hun var ældre, da vi gjorde det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Hobitten-vb

Lyder spændende.. Må indrømme at vi aldrig rigtig har haft problemet med natteroderi.. Den store sov igennem, da han var ca. 3 mdr, og lillebror fra han var ca. 1 mdr.. Dejligt.. :laugh: Vi havde dog en lille uge da han var ca. 4 mdr, hvor jeg var oppe en enkelt gang i løbet af natten. Og var da fuldstændig baldret om morgenen. Og kunne jo kun tænke: Sikke noget pjat.. Andre gør det jo flere gange hver nat.. :blush: Håber du får en god og lang nattesøvn.. :)

Anmeld

30. oktober 2009

Maxmor-vb

Håber det går nemt for jer :) . Min dreng vækker mig stadig hver nat :(

Anmeld

30. oktober 2009

Pia74-vb

Krydser også fingre for, at du får en rolig nat ;)

Anmeld

30. oktober 2009

Mor til to-vb

Tak, for jeres håb for min nattesøvn. Jeg sidder lige nu og venter på at komme i seng, da jeg først vil amme ham ved 23-tiden. Det er ikke tit jeg er vågen ved denne tid, skal det siges. Men aftenen har da været ret håbløs. Han har allerede været vågen 3 gange og har ikke fået andet end vand... Min mand har taget ham hver gang og jeg sidder jo og synes det er lidt synd. Typisk mor eller hvad???

Anmeld

31. oktober 2009

Mor til to-vb

Det gik helt elendigt i nat. Aldrig har han været så meget vågen. Jeg gav ham mad 22.30, da var det 4. gang han vågnede siden kl. 19. og han plejer aldrig at få mad før i hvert fald 22, men oftest 23.30... Jeg tror han havde hørt at han skulle på afvænning og skulle bevise, at det kunne han slet ikke klare... I dag har han stort set ikke spist ved mig, andet end i morges og her til aften. Det er nok en straf til hans onde mor :-(. Til gengæld har han spist 3 store portioner grød, vi måtte endda lave ekstra her til aften... Til de af jer, der også har læst mit indlæg om Lactulose, så er det nok et problem, at han ikke får drukket så meget... Det gør nok ikke maven bedre. Vi prøver igen i nat, men håber på en kraftig forbedring, for ellers kan det godt være vi skal have en anden plan. Men hvor om alting er. JEG fik sovet. 5 timer i streg. Det har jeg ikke prøvet siden han var 1 måned. Det er altså 5 måneder nu. Pyha, hvor var det dejligt! Jeg vågnede klokken 5 og prøvede at falde i søvn, men kunne bare ikke. I stedet startede jeg på den sidste bog i Anne B. Ragdes trilogi. Det var egentlig helt rart.

Anmeld

31. oktober 2009

Hobitten-vb

Bliver da lige nødt til at høre.. Hvordan gik det?? Fik du din gode lange nattesøvn?? Eller lå du alligevel med det ene øre vågent.. og var ude af sengen inden 7 i morges.. ;) Nå for søren, du nåede lige at skrive inden mig.. :laugh:

Anmeld

31. oktober 2009

Hobitten-vb

Øv, hvor træls.. Ærgeligt når man lige har 'planlagt' hvordan natten skal gå.. Men det er jo bare at prøve igen.. Og ikke miste modet - det kommer jo nok..

Anmeld

31. oktober 2009

Mor til to-vb

Hobitten skrev:
Bliver da lige nødt til at høre.. Hvordan gik det?? Fik du din gode lange nattesøvn?? Eller lå du alligevel med det ene øre vågent.. og var ude af sengen inden 7 i morges.. ;) Nå for søren, du nåede lige at skrive inden mig.. :laugh:
:laugh: Jeg havde faktisk ørepropper i fra klokken 12 :blush: Ellers var jeg nok kommet til at blande mig.

Anmeld

1. november 2009

Mor til to-vb

YES! Jeg kæmpede for at holde mig vågen i aftes, havde jo været vågen siden kl. 5. Kl. 22.45 kunne jeg ikke mere, så der fik han mad og jeg lagde mig på storesøsters værelse (hun var hos mormor den første nat). Jeg vågnede kl. 4.15 men faldt i søvn med det samme igen. Klokken 5.15 kom min mand og sagde, at han ikke kunne få ham til at sove mere. Vi havde aftalt at efter 5 måtte han få mad. Han faldt i søvn igen, da jeg ammede ham, men holdt fast hvor han åd. kl. 7.45 var begge børn vågne og jeg fik endelig at vide hvordan det var gået i nat med lillebror. Han havde sovet til klokken 5! Ikke en lyd havde han sagt! DET er så fedt! Og sikke en forandring. :klap: :klap: :klap:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.