Gider I krydse fingre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Mary

Er det ikke noget med at der er en hinde inden den RIGTIGE hinde ind til fostervandet?!  Hvor der altså kan gå noget før-fostervand?? ....eller noget......

SPÆNDENDE er det i hvertifaller!
Umiddelbart vil jeg da godt turde sige at jeg tror du snart får rigtige veer efter den omgang i morges + det at du mærker dit underliv som du gør....også selvom det holder pause. Bare vent, du er sikkert en af dem der som bare pludselig får presseveer

Pøj pøj med det!
Maria 22+6, men nøj hvor jeg glæder mig til det er min tur til at skrive et lign indlæg - juleaften fx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Lulle25

Krydser helt vildt, så lillebror kan komme ud inden dage er omme .
Ud og løb en tur så du kan få gang i kroppen (løb er måske så meget sagt, men så lunte)
Kh louise

Anmeld

3. september 2009

Marco2

Hva så Tunis???

Noget nyt?

Eller er du allerede igang?
Eller er du måske allerede færdig??

AG - venter i spænding

Anmeld

3. september 2009

Tynen

Marco2 skriver:

Hva så Tunis???

Noget nyt?

Eller er du allerede igang?
Eller er du måske allerede færdig??

AG - venter i spænding

Intet nyt fra Vestfronten..
Havde lidt småondt i understellet omkring middag, men nu har jeg det faktisk ski´ godt - Ret så irriterende.. Nu troede jeg sgu lige pokey.gif

Men, men.. Dagen er jo ikke omme endnu..
Nu GÅR jeg op og henter Stella i stormfuldt regnvejr i håb om en røvfuld smerter.. Man er vel desperat happy.gif

Anmeld

3. september 2009

Helle30

Så tør jeg godt smide et bud: Lillebror kommer til verden i morgen d. 4.9. kl .14.45.

Hvor kan man oddse?

- Helle

Anmeld

3. september 2009

Tynen

Så tør jeg godt smide et bud: Lillebror kommer til verden i morgen d. 4.9. kl .14.45.

Hvor kan man oddse?

- Helle

Jeg sender dig lige et kontonummer ...
wink.gif

Anmeld

3. september 2009

linemus

Jeg er sikker på, han kommer i denne måned, Trine.

Har jo en gang oddset på imorgen kl.17.41, så den tror jeg på.

Anmeld

3. september 2009

Tynen

Er der nogen af jer der har forstand på tegnblødning?
"Må" man gerne have det sådan løbende hele dagen?

Det kommer on/off efterfulgt af en massen murren og lede plukveer, for efter at gå i sig selv en times tid eller 2 efter...

Anmeld

3. september 2009

ivfmarie

Tegnblødning kan komme og gå over længere tid. Det er bar eet tegn på at livmoderhals og -mund er ved at gøre sig klar til fødsel.

Jeg fik først tegnblødning lang tid efter vandafgang, og efter at veerne var godt igang. andre får det dage før der kommer rigtig gang i sagerne.

Jeg tror nu at den er god nok med dig Trine - du er i fuld gang med at afkorte livmoderhals... og måske endda også ved at åbne dig lidt!

Bag en plade småkager, og flyt lidt rundt på sofaen, så skal du bare se løjer!

Anmeld

3. september 2009

Rasmine

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.