Hvor meget bruger du på børnetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

Fuzzbox-vb

Puh puh puh, det er faktisk ikke noget jeg har tænkt på, før at jeg mistede mit job i februar :S Men Lea har haft næsten non-stop vokseværk i 3 mdr, og alt hendes tøj, er næsten for småt nu. Jeg tror at de 4000 kr, der kommer ind af børnepenge, kommer til at gå til tøj på hende + en del ved siden af. I forgårs fandt jeg nemlig ud af, at alle hendes strømper er for små - så jeg var idag nede og spendere på strømper til hende :blink: Det er lidt begrænset, hvad vi får af arvet tøj længere, for det var mest, da hun var helt spæd, at folk kom forbi med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

syvsover-vb

Uha den er svær. Martin får nok tøj for omkring 2-3000 kr om året. Jeg elsker mærketøj når ejg kan få det billigt. Ellers køber jeg det jeg lige falder over som jeg syntes er pænt

Anmeld

14. september 2009

Webredaktøren-vb

Jeg er shopaholic - selverkendt :blush: Jeg/vi bruger mange penge på tøj til både børnene og os selv. Jeg kan ikke sige et præcist tal, men køber faktisk ting eller tøj til børnene hver måned. Realiteterne gik for alvor op for mig, da jeg den anden dag indløste sådan en kunde-kupon, hvor man får 300 kr i rabat på næste køb, fordi man har købt for 3000 kr. Ekspedienten kunne så oplyse mig om, at i følge hendes lille bog var det 4. gang jeg indløste.. Jeg har så boet hernede i 1 år :blush: og det er ikke dén butik jeg handler mest i :blush: :blush: Men så er der så så meget vi prioriterer fra. Det skal så også siges, at både min mand og jeg er uddannede indenfor modebranchen, og min mand i dag også arbejder med modetøj og derfor er vi måske lidt miljøskadede :) Kh Heidi

Anmeld

14. september 2009

FruJohansen-vb

Det er meget med forskel fra måned til måned hvad jeg bruger... En måned kan jeg snilt bruge 2-3000,- pr. barn, en anden måske kun 500,- til begge unger og andre måneder igen bruger jeg slet ikke penge på tøj til dem... Pt. er det meget lidt jeg bruger (venter på børnepengene :P ). Køber gerne på trendsales og har været til et par lagersalg og skal bestemt afsted igen når jeg får mulighed for det... Køber hovedsageligt mærketøj til begge børn (molo, katvig, IdaT, Småfolk, Small Paul osv.) og sælger det på trendsales (når der ellers sker noget der inde, det er lidt dødt for tiden :( )... Tror jeg har givet fuld pris for 10-15 stykker tøj af det de ejer :)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.