Sikke noget lort...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2008

Helle30

Heeeelt øøørligt!
Jeg har i nogle år trådt mine debatfødder på et andet site. For to år siden lavede admin præcis samme nummer 1. april. Det er bluf og bananer det dér.

Godnat så;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2008

Loggidut

Helle30 skriver:

Heeeelt øøørligt!
Jeg har i nogle år trådt mine debatfødder på et andet site. For to år siden lavede admin præcis samme nummer 1. april. Det er bluf og bananer det dér.

Godnat så;)

jeg er så enig, bacon er blevet snydt, for prøv lige at se hvad Henrik skriver...det er en win win situation...det er eddermame da et udtryk som vi danskere bruger for tiden....sgu ikke en eller anden høj herre fra udlandet...lol.....aj bacon indrøm det, du er blevet snydt....lol

Anmeld

2. april 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

Helle30 skriver:

Heeeelt øøørligt!

Godnat så;)

jeg er så enig, bacon er blevet snydt, for prøv lige at se hvad Henrik skriver...det er en win win situation...det er eddermame da et udtryk som vi danskere bruger for tiden....sgu ikke en eller anden høj herre fra udlandet...lol.....aj bacon indrøm det, du er blevet snydt....lol

Indrømmet, jeg stod lidt i ledtog med Henrik og Karoline om dagens joke!
Så nej, ikke ligefrem snydt, prøvede bare på at få Jer med på den.
Men kloge Jer, I er da heller ikke til at narre. ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.