Sikke noget lort...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. april 2008

Rasmine

https://www.baby.dk/Forum/Messages.aspx?ForumTopicI D=2584.

Havde hørt rygter om det, men troede ikke han ville tage imod tilbuddet.
Pis, så blev man lige i lidt dårligt hunør, på denne solskinsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2008

Anja

??? linket duer ikke

Anmeld

1. april 2008

Rasmine

Anja skriver:

??? linket duer ikke

Hmm, mystisk.
Den er på forsiden.
Henrik har lavet indlægget.

Mette - sur og muggen nu

Anmeld

1. april 2008

Anja

God aprilsnar !

Anmeld

1. april 2008

Marco2

Ja super joke!!

Anmeld

1. april 2008

Rasmine

Gid det var så vel. Men på den anden side, så starter det virkelige liv for mange af os jo også nu. Nu kender jeg jo Karoline, hun [k]HAVDE[/k] godt nok fortalt lidt om det, men troede ikke Henrik ville tage imod tilbuddet, da Baby.dk jo er hans "lille baby". Men penge kan jo købe alt, hvem ville sige nej til en milliontilbud? Ikke mig? Istedet vil jeg vist ta til frisør og bruge en million, jeg ligner bæ. Er træt og har haft hovedpine siden i aftes, heldigvis virker panno'erne. (Og nej Tynen, det er ikke numse-panno'er, dem har du jo) :)

Anmeld

1. april 2008

Grynt

Tror altså den er god nok :@ Har også hørt rygter om dette salg, men havde jo håbet lidt på at det bare var en storm i et glad vand :'( øvvvvvvvvv tøser skal vi virkelige bide i det sure æble og endnu engang vende tilbage til NB?? 8( øvøvøv en sur og ked Grynt som ellers lige havde det så sjovt her inde :(

Anmeld

1. april 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Grynt/Tina skriver:[/småt][/f] Tror altså den er god nok :@ Har også hørt rygter om dette salg, men havde jo håbet lidt på at det bare var en storm i et glad vand :'( øvvvvvvvvv tøser skal vi virkelige bide i det sure æble og endnu engang vende tilbage til NB?? 8( øvøvøv en sur og ked Grynt som ellers lige havde det så sjovt her inde :([/citat] Hej Grynt EJ, vi må altså kunne finde et andet sted end NB, elelr MM for den sags skyld. Kender ikke til andre? Jo, LIbero, men NO fanks.

Anmeld

1. april 2008

Marco2

hold nu op tøzzer.

Det er sgu da en sjov dag at meddele sådan noget.

Det er da en fed aprilsnar!!

AG -som ikke hopper på den!!

Anmeld

1. april 2008

Loggidut

niks....den hopper jeg heller ikke på! ellers tak bacon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.